Wat mij nu weer overkomt... Ik heb zo'n negen jaar geleden mijn droom prins ontmoet... Alleen hij koos voor een destructief leven ( drug, drank, en criminaliteit) en ik voor een opbouwend leven. Regelmatig in die negen jaar hadden we contact, vaak aleen telefonisch. Dit ook altijd aan de hand van een gevoel van er is iets met een van ons en we willen elkaar steunen. Toen ik mijn huidige partner ontmoete en we gingen voor een relatie besloot ik voor eens en voor altijd dat gevoel uit te schakelen, en er niet meer op in te gaan. Ook al hadden we ruim 7 jaar niets meer dan aleen dat af en toe bellen. Nu kwam hij toch weer afgelopen week drie keer in een droom voor. Een droom wil ik jullie voorleggen omdat dit zo apart is. Ik droomde dat ik met mijn partner een enorm feest ging geven. Ik had mijnd room prins ook uitgenodigt en hij was ook gekomen. DAt vond ik heel fijn ( meer van uit een vriendschappelijk oogpunt) en ik was ook heel trots dat hij erwas. Op gegeven moment moet er iets gekookt worden. Waarop ik zeg " he dat doet Rich ( mijn droomprins) wel, die is chef ( hij was ooit een chefkok tot hij een ongeluk kreeg en niet meer lang kon staan). ondanks dat hij nog nooit voor mij gekookt heeft vond hij het een eer om achter het fornuis te kruipen en deed dit dus ook. Vol trots stond ik naar hem te kijken en ik vertelde iedereen hoe geweldig ik dit vond en hoe trots ik was. Nu ik drie dromen heb gehad over hem, kon ik het toch niet laten en ik heb hem gister een smsje gestuurd dat ik het vervelend vond hem te storen maar dat ik mij zorgen maakte en wilde weten of alles goe dging... Nou je raad het dus nooit........... Ik kreeg ( voor het eerst in al die jaren) een berichtje dat eht goed ging, hij had net een neiuwe baan, eindelijk na 8 jaar weer een fulltime baan als.... Juist kok..... Nou vraag ik je, dit is toch wel heel raar.....
Is helemaal niet raar als het echt zoals jij beschrijft de ware is als in jou tweeling ziel dan is het heel normaal dat je ook zonder elkaar te zien zo in contact staat met elkaar Het is iig heeel mooi niet dat alleen dat dat kan natuurlijk maat ook dat joun vriend weer helemaal opgelapt en op het rechte pad is gekomen
Het woord tweeling ziel heeft ook wel eens door mijn hoofd gespookt ( heb Rich ook wel eens in het verleden geschreven dat ik letterlijk ziels veel van hem hou) Maar een tweelingziel is toch meer dat het is alsof je in de spiegel kijkt,dat is toch meer zo van dezelfde keuzes maken enzo? Misschien meer een zielemaatje. Of hij de ware is/was daar twijfel ik dus aan, mijn huidige partner is voor mij meer de ware, omdta hij mij terug kan fluiten, mij uitdaagt en tegelijk opvangt als het niet werkt. Dat geeft meer een dit is de ware gevoel. Met Rich zit het ook veel dieper dan het ware gevoel zeg maar... Overgens weet mijn partner van de hoed en de rand hoor... hij vond het wel moeilijk maar snapt wel dat ik moest vragen hoe het ging.
jeetje, mooi zeg, ik geloof daar ook wel in. Ik ben 11 dagen te vroeg bevallen en mijn moeder heeft op die dag de hele dag geweten dat ik bezig was. Ze heeft het zelfs nog tegen mijn vader gezegd....das toch ook apart he...
ik had ook zo iets raars vandaag... ik ben 1 dag over tijd vandaag. Ik was op mn werk vandaag komt er vanmorgen een collega naar me toe en zegt: jeetje ik heb gedroomd over je, je vertelde dat je zwanger was.....? Nou ja, dat is toch raar, ik moet het natuurlijk nog maar afwachten, maar is wel typisch dat ik dat precies hoor op de dag dat ik overtijd ben! raar verhaal
Tja, dat is gek he. Ik heb ook zo'n ex die ik gewoon eigenlijk niet los kan laten. Maar omdat mijn partner helemaal niets met hem te maken wil hebben en ook een beetje jaloers is, heb ik besloten om het contact te verbreken. Maar ik droom nog steeds over hem en het liefst zou ik hem dan ook een mail of sms sturen. Maar ik doe het niet, want stel dat we elkaar dan weer niet los kunnen laten. Ik laat het hier maar bij, maar ik ken het gevoel dat je heel graag wilt weten, hoe het met iemand is, zeker als je erover gedroomd hebt. x Linda