Hai meiden wie kan mij even over de treep trekken offfff tot halt roepen? Ik heb op dag 11/12 van mijn cyclus volgens ovulatie test mijn eisprong gehad... en zit nu op dag 27... ik heb vrij lange cyclusse en loop sinds kort bij de gyn... er is so far niets fouts gevonden.. wachten nog op uitslag zaadtest. Maar nu is mijn vraag dus zou ik nu al een test kunnen doen?? Of is ie dan negatief omdat ik vaak een veeeel langere cyclus heb? Sjors
Als je op dag 12 je ei hebt gehad betekend dit dat je nu op dag 15DPO zit. Normaal gesproken is dit een heel goed moment om een test te doen. Echter zou het natuurlijk iets anders kunnen zijn omdat jou cyclus zo lang is (of eigenlijk vnl je luteale fase begrijp ik). Succes!
Je kan een testje doen...hoe lang is je LF? Ik dacht dat die toch niet zo heel erg kon varieren. Wel de fase voor je eisprong. Lastig he! Ik zou te nieuwsgierig zijn!
@Loki dankje!! @Madeliefje heb geen idee hoe lang die is... is echt elke keer verschillend. Heb ook vaak geen eisprong. Het is nu eens eindelijk zo dat we een eisprong hebben gehad en vandaar dat ik me dus af vraag of ik al testen kan. Ik denk dat ik het er gewoon op ga gokken. Laat het nog wel weten als ik een test heb gedaan.. twijfel nog wel hoor hihi Wat een muts he ikke... Sjors
Geen muts!! Is logisch dat je zo twijfelt! Ben heel benieuwd hoor! Heb je ovutesten gedaan? Of tmpen? Dan kun je zien of je eisprong hebt gehad!Geeft wat meer zekerheid!
heb ovutestjes gedaan. Dus ei hebben we gehad ja... op dag 11+12 waren de testjes positief! Nu dus dag 27... maar ja... heb normaal (voor zover je dat normaal kunt noemen) een veel langere cyclus. AAAAhhhhh ik heb er 1 in huis (die van kv 2 voor 5 euro)
Als je op dag 11-12 posi hebt getest dan is je ei op dag 12-13 geweest. Dan zit je nu op 14-15dpo. Dan zou je echt al wel een testje kunnen proberen hoor. Ook 's avonds nog. DUS TESTENNN, wij wachten wel op je hier hihi
Je kunt wel testen hoor....ik teste op 10 dpo (heb een lf van 12) en die was al licht positief...nu héél pril zwanger Succes!
Hai meiden, hahaha nee heb jullie niet bewust laten wachten!!!! Was kerstspullen shoppen maar goed dat willen jullie allemaal niet weten. Ik heb een test gedaan van kv 2 voor 5,- en die was negatief! @Twijfel... hoop dat jou theorie op gaat! Meiden thanks voor alle reactie's en mee leven vast!!!!! LiefssSjors
@ sjors: Ahh jammer.. Misschien morgen of overmorgen nog eens met ochtendurine? Kerstspullen wel gelukt?