denk dat ik op z'n vroegst vrijdag ochtend weer test en dan anders maandag ochtend, moet dan in de middag naar de gyn (15:00). Kerstspullen wel gelukt jah! Ik heb een nieuwe boom van 2 meter 50. de oude was veel kleiner en dunner (deze is echt luxe uitvoering) wel via mp hoor maar had dus meer ballen ed nodig en had ook verzonnen dat het tijd was voor weer eens andere kleuren! Heb veel dingen gevonden alleen nog geen goeie piek. Ik wil graag een grote 3d ster... maar ja das dus blijkbaar zoekwerk, @ALL ik zal als ik volgende test heb gedaan wel weer een berichtje plaatsen.
Jammer Sjors! ik blijf ook voor je duimen meis, en maandag alweer een afspraak, wat gaat dat snel bij jou! haha gelukkig maar ik hoop voor je dat je zwanger het jaar uit mag gaan.. liefss
Dankje meiden!! @Engeltje Ja we mogen maandag al weer terug gaat nu idd snel he? Ik heb op de afspraak van de 29e aangegeven dat ik positieve ovutestjes had en daarom heeft hij bloed laten prikken. We krijgen dan maandag de uitslag daar van. Verder heeft vriendlief weer een zaadtest moeten doen dus wachten ook op die uitslag. @ALL Ik ben vandaag beroerd thuis gebleven. Vanmorgen om 04:15 de hele boel hier onder gekotst (ff vies praatje sorry). Ben daarna weer me bed in gekropen maar had nog het gevoel dat ik weer moest. En idd rond 07:30 weer me bed uit en spuwen . Heb onder de dekens gelegen en liggen zweten! ben met vlagen misselijk nu. Pffff gister avond was er nog niets aan de hand. Vaag hoor. LiefssSjors
en weet je al meer??? Ondertussen ben ik er achter dat ik zelf zwanger ben dus ik blaas wat Hcg naar je toe pffffffffffffffffffffffffffffffffff en mijn duimen draaien nog steeds
Nou meiden dit is maandag allemaal bij de gyn geweest; Uit bloedprikken test bij mij (check eisprong) is idd gebleken dat ik een eisprong heb gehad, en precies zoals de ovutestjes aan hebben gegeven! Wat zaadtest betreft; beweeglijkheid 0,0!!! Mijn vriend en ik waren er echt helemaal stil van. In shock ofzo. De gyn heeft proberen te achterhalen hoe het zou kunnen komen... bijv constant laptop op schoot, nog extra gekeken naar zijn werkomstandugheden en bezigheiden... veel sporten enz enz. Dat is alleen allemaal uitgesloten.. hij gaf aan dat hij het zowiezo niet houd bij deze ene test.. toen hij het had over laptop (dit vim warmte die laptop dan geeft op schoot) toen kwamen wij op het volgende; Mijn vriend draagt altijd een slip en een boxer over de slip... vind hij lekkerder (steviger zitten). Nu zei de gyn dus dat een temp verschil van 2 graden al HET verschil kan maken. Dus vriendlief moet nu aan 1 ondergoed.. en dan het liefst de meest ruime zeg maar (boxer). De gyn gaf aan dat de sperma van de lozing van vandaag(voorbeeld) al aangemaakt is 8 weken geleden. Dus nu moet vriendlief van nu af aan maar 1 ondergoed en over 8 weken weer nieuwe test ondergaan end an gaan we kijken naar die uitslag. Pas dan kunnen we weten of dit altijd zo is. Verder had hij als tip dat vriendlief ook foliumzuur en zink moet slikken (dat zou de aanmaak van bevorderen). Daarnaast ''kan'' hij evt die ontstress pillen die je bij examens ook kan nemen (ben even de naam kwijt) ook slikken als hij denkt dat hij veel stress heeft. Nu heeft mijn vriend dat ook ivm die situatie met zijn fam. En zeker nu in de dec maand! Nou meiden dit is even mijn verhaal. Ow ja eh ik ben nog niet ongi... mag donderdag testen zei de gyn... gister een echo doen had vrij weinig zin zei hij. Zou zo klein zijn... en aangezien idd mijn cyclusse langer zijn zou het tot dag 35/36 nog kunnen zei hij. Vandaag is het dag 34. Donderdag een bel afspraak, als het raak is volgende week evt echo. Nou girls... xx van een niet zo happy Sjors
Hi meis, jeetje wat een uitslag!! word er een beetje verdrietig van! Je heb er zo naar uitgekeken en dan dit.. ik weet precies hoe je je voelt! de grond zakt even weg nu maar hopen dat met het wisselen van boxers, en de tabletjes het echt een goeie/betere uitslag word!! al zijn het er maar een paar!! dat vergroot de kans al op een minimensje voor jullie! ik ga zo hard voor jullie duimen... het is alleen weer ff wachten he meis, alhoewel misschien heb je over 2 dagen wel al een mooie test in handen! *duim duim duim* liefs Engeltje xx
MEIDEN...... IK HEB NIEUWS!!! ik ben ZWANGER!!!!! Heb een vroege test van CB gedaan!!!! OW IK BEN ZO HAPPY
Wauw, wat bijzonder!!! Gefeliciteerd!!! Was er toch genoeg bewegelijkheid rond je eisprong, geniet ervan! bar
@Sjors, YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GEFELICITEERD MEIDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!! Geweldig!!!!!!! En bedankt voor felicitatie nog...had ik nog niet gezien @Engeltje bedankt meis!!! Zag het net pas Ik gun het jou ook echt van harte meid ik blij echt voor je duimen!!!!!
@Lara Zeker een wondertje! Dank meis, ga zeker van genieten @Barbeestenboel Och het is zoooowww bijzonder. Tja idd beweeglijkheid voldoende rond ei Ik was maandag zo in shock na dat K*t nieuws, ik dacht echt aaaaaaahhhhh ebn toch niet gek, dit kan niet, ik ga het bewijzen! Vandaar die vroege test. @MamaCharlotte86 Dankjeeee, ja de mooiste test hihi @disney1986 Dankje! @Charissa Ja cool he!? Ben zo happyyyyy