Erg onzeker :(

Discussion in 'Eerste symptomen' started by angelgirl, Nov 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hallo allemaal,

Afgelopen weekend hebben mijn vriend en ik gemeenschap gehad. Mijn vriend schrok omdat er een klein beetje bloed op het matras zat. Ik ging per direct naar de douche en bloedde nog iets licht na. Heb gelijk de huisartspraktijk gebeld. De assistente vertelde dat ik het in de gaten moest houden. Ik mocht geen koort krijgen of hevige buikpijn of meer bloedingen. Gelukkig die dag was het over. Heb de hele dag geen buikpijn gehad.

Vandaag was ik heel erg moe. Ik had ook al sinds gisteren last van mijn buik omdat ik moeilijke stoelgang heb. Ben vanmiddag even op bed gaan liggen. En werd wakker omdat ik weer last van mijn buik had omdat ik mijn grote boodschap moest weg brengen :oops:
    Toen zag ik dat ik weer bloedverlies had. Een kwartier later moest ik weer naar de wc omdat ik nodig moest plassen.Ik zag dat er een slijmsliertje (bloed) in de wc lag. Ik maak me behoorlijke zorgen.
    Heb ook naar de HA gebeld. Die vertelde dat ik morgenvroeg even contact op moest nemen met de gyno.

Nu heb ik beetje zeurderig gevoel in de onderbuik. Ik hoop dat er niet dat dit het begin is van een miskraam :(

Liefs Angelgirl

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als je zwanger bent heb je meer doorbloeding in je bmm. Dus als je naar de wc bent geweest (voor de "grote boodschap") kan er wat bloed komen. En zo ook als je sex hebt. Vast niets om je zorgen over te maken. Zolang je maar niet gaat vloeien en geen pijn hebt.

3. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Dank je wel voor je antwoord MyPrecious :D

Ik was al druk op internet wezen zoeken naar symptonen. Er stond ook indd dat de bmm gevoelig kan zijn voor bloedingen. Klopt indd wat je al zei.
    Toch omdat ik dit niet in mijn eerste zwangerschap heb meegemaakt bel ik voor de zekerheid morgen naar de ass van de gyno.

Merk wel sinds dat ik zwanger ben mijn ontlasting niet goed kwijt kan waardoor ik buikkrampen krijg. Mijn vriend is kan zich snel ongerust maken zodra hij ziet als ik mijn gezicht ziet vertrekken.
    Hopen dat ze morgen een geruststellende antwoord zullen geven. Normaal moet ik a.s woensdag voor de 2e echo.Maar misschien kan ik er morgen wel terecht.

Bedankt voor je berichtje meid!
    Veel liefs Angelgirl

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

Oct 25, 2008
    1,118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    dag meid
    --------------

ik had dat ook en bij mij bleef ik bloeden (ook konters) :(
    ik moest elke week op controle gaan
    en ten slotte heb ik een flinke zoon van 5 jaar
    ik was dacht 8 weken tot ik bevallen ben maar gelukkig is dat zelde he
    ook had ik felle pijn onderbuk dit was dan ook van de stresse ervan
    anders laat je echo doen dan zul je je ook snel beter voelen

succes

5. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hallo weegschaaltje,

Fijn om te horen dat het niet altijd een miskraam hoeft te zijn.
    Mijn vriend komt zometeen weer thuis van zijn werk, vond het heel erg vervelend dat hij niet thuis was toen het gebeurde. Als ik dit hem zometeen vertel als hij thuis is, dan zal hij ook wel zeggen dat ik morgen even voor de zekerheid een afspraak moet maken bij de gyno.

Maar je moest elke week op controle komen? Kreeg je dan elke week een echo?Of moest je toen naar de VK?

Heel veel liefs Angelgirl

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Goed idee om voor je eigen gevoel je gyno te bellen. Je wilt toch zekerheid hebben en horen dat het goed zit.

En die darmklachten ken ik, die heb ik van mezelf al. Kun je soms echt krom om liggen hé.. Er zijn wel zakjes voor te krijgen waar vezels in zitten, ff bespreken met je HA of met gyno?

7. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik gebeld naar de assistente van de gyno. Hij had spreekuur dus mocht langs komen :D Daar waren we heel erg blij mee!
    Ik heb toen ook smorgens nog iets bloedverlies gehad. We waren erg zenuwachtig op de heenweg.
    We waren snel aan de beurt en mocht gelijk op de bank gaan liggen.
    Het hartje klopte! We waren zo blij! Het kan indd zijn dat mijn bmm meer doorbloeding heeft. Heb het vandaag maar extra rustig aan gedaan.Ben ook best moe. Denk van de inspanning.
    Heb van de gyno 2 foto's gekregen :D De vorige keer ook al 1tje. Helemaal super natuurlijk!

Vorige keer was ik 6 weken zwanger en de baby was toen 4.1 mm. Vandaag was de baby 12.1 mm
    En om het hartje te horen was natuurlijk helemaal super! Het geeft je een goed gevoel :D
    Dus ben nu gerustgesteld.

Bedankt voor jullie reacties!
    Dikke knuffel daarvoor!

Liefs Angelgirl

8. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hallo allemaal

Vandaag toch weer geschrokken.
    Er lag weer iets rozige bloed in mijn slipje. En bij het afvegen ook iets. Ik heb 1 steek rechts onder in de buik gehad. Dat was wel heel erg vervelend.

Heb even contact gehad met de VK zei vertelde dat ik me geen zorgen hoefte te maken. Het kon zijn omdat ik afgelopen weekend gemeenschap heb gehad dat het wat na bloed. Ze zei ook, je hebt het hartje horen kloppen probeer je gedachtes daaraan vast te houden. Dat gaf me natuurlijk ook wel een geruststelling.
    Heb gelijk een afspraak gemaakt bij haar. En mag 17 november bij haar op praktijk komen :D

Tegen de avond kreeg ik iets helderrood bloed tijdens het plassen en iets klonterig. Maar dat was alleen bij het afvegen. Schrok er natuurlijk wel van. Nu ben ik 3 keer naar de wc geweest om te plassen en heb geen bloed verlies. Ik hoop dat het zo blijft! Verder heb ik wel trekkingen in mijn onderbuik. Beetje een zeurderig gevoel.

Vandaag kreeg ik een bos bloemen van mijn vriend om mij op te vrolijken. Wel lief van hem :D

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Wat een spanning allemaal meid !
    Doe zoals je gyn zegt en hou je gedachten bij dat kloppende hartje.. :)

Heel lief van je hubbie ;)

Liefs

10. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Heb nog geen bloedingen weer gehad! Ben gelukkig gerust gesteld! Gisteren wel te lage bloeddruk van 105. De HA wou er niets voor geven. Het hoorde eenmaal bij de zwangerschap. Ben op dit moment aan het werk. Zit aan de balie. Heb niet bepaald veel fut.Maar kom er wel door. Heb extra lekkere dingen in mijn tas gedaan hihi!

Veel liefs Angelgirl!xx

11. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    sliertjes,klontjes en soort propjes kan men ook krijgen doordat er een beetje bloed vemengd word met sperma
    en dat beetje bloed kan van een adertje komen,omdat je geslachtsgemaanschap had
    zou me niet erg druk maken,komt erg vaak voor

12. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

Oct 25, 2008
    1,118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    heykes
    ------------

ja hoor elke week rkeeg ik een echo mee :D
    zo kon ik ook aan iedereen laten zien dat soms het vruchtje heel strek kan zijn en als ik even twijfelde kijk ik echo en stelde het me ook gerust

liefst

13. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    WEEGSCHAALTJE : Dat is echt super dat je elke week een echo mee naar huis kreeg! Je ziet je kindje elke week en ziet hoe snel hij/zijn groeit! En als je de twijfels daardoor wegneemt! toppie!
    Gisteravond heb ik erge last van vaginale steken gehad. Schrok best wel. Heb het nog niet zo erg gehad.Verder geen problemen.Ook geen bloeddingen gelukkig.

INIMINIE : Ja dat zou best ook nog eens kunnen. Heb daar eigenlijk ook niet zo bij stil gestaan dat die mogelijk er ook zou zijn. Verder gaat het goed. Alleen mag tot 12 weken geen gemeenschap hebben voor de zekerheid.

Liefs Angelgirl
    Liefs Angelgirl

14. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    ik had er hiervoor ook nooit aan gedacht
    maar me huisarts vertelde me dat een keer
    dat als er een adertje springt,er een beetje bloed vermengd word met sperma,en dan krijg je iets sliertjes achtige klontjes,en dat lijkt dan enorm angstig,maar is gewoon een megsel,klinkt een beetje vies allemaal,maar goed,het komt dus wel vaak voor

waarom mag je geen geslachtgemeenschap tot de 12weken?

15. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Ik mag geen gemeenschap omdat de VK dat beter vond. Gisteren heb ik me best druk gemaakt de kleine wou niet luisteren en had behoorlijk last van mijn hormonen :(
    Nu kreeg ik paar keer een giga steek in mijn buik later ging ik naar de wc moest grote boodschap doen. En kon het haast niet kwijt. En ja ik kreeg weer rozige slijmerige bloed bij het afvegen :( En vandaag alweer. Of het ligt aan de harde ontlasting wat ik heb. Of wat anders? Ik vind het zo naar allemaal.En weet niet of ik de gyno op moet bellen nu. Wil eerst een paar dagen afwachten omdat ik niet als een zeur over wilt komen!

Had vandaag veel last van rozige slijm. En kan vandaag ook weer heel erg moeilijk naar de wc

16. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Als het om je kleine beeb gaat mag je best wel een zeur zijn hoor. Zou gewoon gaan bellen meid !
    Om je nou de hele dag zorgen te moeten maken is ook niet goed..

17. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0

ja idd Butterfly26

ze zijn het wel gewend er zijn heel veel meiden/vrouwen die regelmatig bellen kijk maar naar mij :oops: ik was ook een grote zeur maar als je zelf niet lekker zit en je wordt er onzeker van zou ik gewoon bellen daar zijn ze immers voor en je bent echt niet de enigste :D

heel veel sterkte toe gewenst van uit hier

18. angelgirl

angelgirl Lid

Sep 28, 2008
    46
    0
    0
    Beveiliger
    Hihi dank jullie wel :D
    Nou momenteel bloed ik niet meer. Maar heb nu juist vaak steken onderin de buik meer richting de eierstokken. (om beetje de plek uit te leggen) En heb vaak last van steken in mijn doos (bloos)
    Neem aan dat het erbij hoord?

Liefs Angelgirl

Share This Page