Vroeg me eigenlijk af of de baby minder gaat bewegen als de weeen gaan beginnen. Ik heb een erg drukke baby (en dan bedoel ik HEEL erg druk!) Moeten zijn/haar bewegingen eerst echt minder worden voordat de bevalling begint? Heeft iemand ook een drukke baby gehad en was hij/zij nog druk tijdens weeen of worden de meeste baby's dan echt wel rustiger? Gr. Niki
demeeste babys worden dan wel rustiger hoor, eerlijk gezegd tijdens de ECHTE pijnlijke weeen heb ik er echt niet eens bij stilgestaan.
Hugo was in de buik ook heeeeeeel druk, maar tijdens de weeen heb ik er niets van gemerkt. Of dat nou komt omdat ie zich rustig hield of omdat ik er niets van heb meegekregen dat weet ik niet.. Na z'n geboorte ging ie onverminderd verder met druk zijn
Nee, maar ik bedoel ook niet dat ik er dan nog last van zou hebben... maar omdat ik er op dit moment nog niks van merk dat mijn baby rustiger aan 't worden is.... met het oog op een naderende bevalling, snappie...?
Ik heb ook wel gehoord van vrouwen waarbij de kleine juist vlak voor dat de bevalling begon heel druk werden en dat dat het teken was dat het begon, dus je kan er niks van op aan hoor! Helaas moet je gewoon afwachten en er vanuit gaan dat het komt als het er klaar voor is. Ik zou ook het liefst hebben dat het nu zou komen, maar ja, je doet er niks aan. Gewoon wat gaan doen en even je zinnen ergens anders opzetten (dat werkt bij mij het best). Groetjes, Mossel
Tijdens mijn weeen (ontsluiting en pers weeen) voelde ik Lisa steeds erg goed bewegen. Dit weet ik nog goed omdat ik me er zo over verbaasde........... Daarnaast stelde het mij ook erg gerust. Met haar ging het in ieder geval goed ! Gr. Carmen :flower:
mijn kindje bewoog ook tijdens de persweeen.... dit maakt het overigens niet makkelijker en prettiger... tijdens de ontsluitingsweeen heb ik hem overigens niet gevoeld... maar toen liep ik ook steeds heen en weer als een gek haha
Hier ook een drukke dame terwijl mams druk "aan het werk" was! Astrid kwam er ook huilend uit. Die had geen pets voor d'r billen nodig!
Tijdens de weeen was Steven rustig, tijdens de bevalling heeft hij wel een keer tegen m'n ribben geschopt,misschien wel om zich af te zetten.
Ik heb Joey helemaal niet meer gevoeld tijdens de weeën, maar misschien omdat ik me alleen nog maar daarom geconcentreerd heb, en helemaal niet meer op Joey zijn bewegingen gelet heb, dat zou ook kunnen...