blauwe plekken

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door happymama, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

ieder kind heeft wel blauwe plakken !
    hier t meest herkenbaak op de benen door stoten enzo en soms op dr hoofd .
    maar wat ik zo vreemd vind is dat ik woensdagavond ineens een blauwe plek op dr buik zag en 1 op dr rug.
    vind dit een ongewone plaats eigenlijk .
    ze is nooit naar me toe gekomen dat ze zich daar gestoten had ofzo.
    op woe is ze bij mn schoonmoeder maar die heeft daar ook niks van gezegt.
    nu was hier gister een vriendin en die vertelde dat je op moet letten met ineens opkomende blauwe plekken . maar waarom wat is dat dan ???

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Voor leukemie...dan kunnen kindjes uit het niet heel veel vlauwe plekken en ook op niet logische plekken.

3. happymama

t zijn er 2 dus dat valt mee , maar vind t een vreemde plaats eigenlijk

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Misschien met stoeien gebeurd?
    Mijn zoontje had laatst op z'n rug een blauw plekje. Dat was van t in de lucht gooien en weer vangen.

5. happymama

zou idd kunnen . maar t is nogal een watje , huilt heel snel , tis me iig niet opgevallen . als t volgende week maar weg is moet naar t cb . voordat ik dadelijk allemaal rare vragen krijg

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ach nee dat zal wel meevallen toch?
    Maar even goed in de gaten houden. Worden ze groter of komen er ineens meer bij, dan kan je alsnog even de ha raadplegen.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Kan een bloedstollingsprobleem zijn. Maar bij leukemie of bloedstollingsproblemen heb je wel meer dan 2 blauwe plekken

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hier had ze er van de week ook opeens 1 op beide handen, zelfde plaats. Zolang het er niet meer worden, doe ik er niets mee. Maar vond het ook wel raar.. Ze kon zelf niet benoemen waar het door kwam. (Overigens heeft ze ook wel eens een verhaal opgehangen dat ze een blauwe plek had gekregen van een olifant die met zijn slurf tegen haar aan was gebotst, dus ik kan er sowieso niet echt van uitgaan dat ze dan de waarheid zou spreken, maar dat ter zijde :p)

9. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Jah rare plek zeg, maar kinderen doen ook rare dingen.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier hebben ze ook wel eens een blauwe plek op buik of rug. Idd van stoeien of gewoon ergens tegenaan stoten. Mijn dochter is ook een pieperd maar ze weet ook niet altijd waar de plekken vandaan komen. Ze krijgt trouwens heel snel blauwe plekken, net als ik. Heb altijd wel een paar blauwe plekken op mijn lijf, weet meestal niet hoe ik er aan kom. Heel charmant in de zomer met blote benen..

Deel Deze Pagina