Zou zij ook lid zijn van Zwangerschapspagina? :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Debaky, 15 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik denk dat ik het zelf wel grappig zou vinden als iemand mij zou herkennen en mij zou aanspreken :D

Zou het zelf naar iemand anders niet zo snel doen maar bij mag het wel hoor hahaha

2. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Hier ook regelmatig.. Of soms denk ik zelfs, misschien heb ik met jou net gepraat op zp (..en waren we het gigantisch oneens:D). Ook op de weg, voor het stoplicht of in de file als ik moeders zie, haha.

3. tuc

tuc Niet meer actief

o ja ik vraag mij dat regelmatig af.

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik vraag het mij ook vaak af. Vraag me af of er ook iemand uit het dorp hier meeschrijft. Heb het idee dat er weinig uit mijn omgeving op zp zitten namelijk.

En als ik (bijna) zeker zou weten dat ik iemand herken zou ik het diegene gewoon vragen. Daar ben ik dan toch echt te nieuwsgierig voor. :D

5. Logan

Logan Niet meer actief

Als ik moest wachten bij de fertiliteitsarts vroeg ik me dat altijd af, en als iemand in mijn omgeving zwanger is ook. Nog nooit iemand herkend trouwens, hier niet en op straat niet haha!

6. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik heb pas ook iemand herkend. Ken haar via m'n broer/zus. Ze noemde pas namen van d'r kinderen.

Verder heb ik geen idee wie wie is. Maar ik denk het soms idd ook.

7. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ik heb ooit een topic geopend over een zwangerschapstest en werd vervolgens via FB gefeliciteerd haha. Grote kans dat toch best wat mensen die ik ken een ZP account hebben

8. Had je daar toen ook geen topic over geopend?
    Kan me zoiets nog herinneren 🙃

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat zou best kunnen maar dat is echt al heeeeel lang geleden hahaha

Maar volgens mij heb ik daar toen ( onder een andere naam ) inderdaad een topic over geopend :D

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Iemand postte hier haar trouwjurk, en daar herkende ik haar later aan op een bbq toen ze die foto liet zien. Ik herkende haar verder ook niet; alleen de jurk, dus ik heb het zo gelaten. Maar ik weet zeker dat zij het was (partner stond er ook op).

Verder ben ik ook wel eens herkend in de supermarkt. Ik ben het type die haar verstand op nul zet, dus waarschijnlijk zie ik de andere ZP'ers die mij misschien wel zien gewoon niet.

11. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ik heb al wat mensen herkend, o.a. een ex-collega en iemand uit mijn woonplaats. Ik heb mijn collega via een PB gevraagd of zij het was en mijn plaatsgenote herkende mij door een topic dat ik plaatste. Wij spreken elkaar heel vaak in het echte leven en heel soms hebben we het wel eens over een topic hier op ZP, maar eigenlijk praten we altijd over andere dingen hahaha.

12. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Haha heel herkenbaar.... En als ik me verveel, dan ga ik soms zelfs zoeken op zp, op bijvoorbeeld de naam van een kind. :) Nooit iemand gevonden hoor, op die manier. ;)

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik denk dat ook heel vaak. Vooral bij moeders van het kdv van mijn dochter. Maar ik ben hier nog nooit iemand tegen gekomen.

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hahah dat heb ik dan nog niet gehad maar wat niet is kan nog komen :D

15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Oh ja daar ben ik ook regelmatig nieuwsgierig naar.

Ik heb het wel eens op een ander forum gehad:
    Was een topic over de open huizen dag. Ik las daar gewoon wat mee, als potentiële koper, en hadden die dag meerdere huizen bezocht. Reageerde er iemand dat ze slechts 1 kijker hadden gehad, enthousiast jong stel, die het huis graag wilde verbouwen en die echt intersse hadden, etc. Toen herkende ik al wel iets, maar toen ze een paar dagen later een link plaatste van het huis, wist ik het zeker: wij waren dat jonge stel waar ze het over had. Verder niet op gereageerd (en het huis toch niet gekocht).

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    Ik heb wel een x iemand hier herkent door naam kind + geboortemaand/jaar

17. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ja, wij hadden ook geen stroom vanmiddag! :D
    Hoewel het hier om een uur of vier weer opgelost was.

Ik vraag me het wel eens af ja.
    Andersom ook, ben altijd erg benieuwd naar een lid hier, of ik haar ken.
    Volgens mij moet ze iig bij mij in de buurt wonen. Heb het haar nooit gevraagd ;)

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja hoor, best wel eens. 😅

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat vraag ik me weleens af van moeder met kinderen die regelmatig aan mijn kassa komen. Ik denk dat de kans klein is maar wie weet vind je in het echt iemand harstikke aardig die je op zp een enorme ***** vind.

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, dat heb ik me nou nog nooit afgevraagd :D Maar dat moet haast wel ja, ook in mijn spreekuren/diensten moeten wel leden gezeten hebben. Oh, wat bizar.

Deel Deze Pagina