Hallo Dames, Op dit moment ben ik 11 dpo. Ik heb sindd 4 dpo al last van mn borsten en had ik dir dag wat roze verlies. Het begon met gevoeligheid. Maar nu worden ze toch echt voller, zwaarder, harder, pijnlijker en warmer. Ik kan gewoon bijna niet meer op mn buik liggen. Ook ben ik veel misselijk. Als ik dan eet is het even weg. Nu was mijn test van vanmorgen echt vet negatief. Heeft iemand hier ervaring mee? En was die gene dan toch nog zwanger? Ik probeer me er weinig mee bezig te houden maat mn borsten herinneren mij er aan bij iedere hobbel in de weg
Op zich wil nu een negatieve zwangerschapstest nog niet zeggen dat je echt niet zwanger bent. Ik zou over een paar daagjes weer testen, na je nod. Kijken wat daar uit komt
Dat ga ik zeker doen smeetjuh bedankt! Het is gewoon fijn evem je verhaal hier te delen. Geduld opbrengen is erg lastig. En als ik niet zwanger ben vind ik het heel bijzonder dat je lichaam je dan xo voor de gek kan houden
geloof me, die van mijn zijn hard, warm gevoelig, kon zelfs mijn arm niet omhoog doen en toch ongesteld. Kan helaas twee kanten op. Ik duim voor je
Hoi danie Sommige mensen testen pas na hun nod positief.dus dit wil helemaal niet zeggen dat je niet zwanger bent hoor. Ik ga dubbel voor je duimen. Liefs
Graag gedaan hoor Ik ken het gevoel en ik denk dat iedereen op dit forum dat gevoel wel kent. Toch heel erg fijn als je even je gevoel kwijt kan ^^
Helaas had ik altijd tussen mijn eisprong en menstruatie giga pijnlijke borsten en ze groeiden altijd een halve cupmaat. Juist toen ik zwanger was had ik eens geen last van mijn borsten. Je lichaam kan je erg voor de gek houden helaas
Het kan inderdaad twee kanten op. Wat lief dat jullie mee duimen!! Nu maar beetje afleiding vinden en hopen dat ik over drie dagen op mn nod wel positief test en dat die borsten niet voor niets zijn hihihi Groetjes Danielle
Hier ook al voor de 2e maand grotere, gevoelige borsten... Blijft spannend! En inderdaad; bij alles wat ik doe word ik er zo aan herinnert dat er een kinderwens is!
ik heb ook altijd last van me borsten vooral als ik mega ongesteld word.. maar toen ik zwanger was wist ik het gewoon.. we waren op huwelijksreis dus stad en land af geweest voor een test en die was negatief.. maar ik wist het gewoon.. 3 dagen later thuis was de test alsnog positief.. maar ik wist het gewoon dat het anders dan anders voelde.. als me man al naar me keek dan deden ze al pijn! Ik ga voor je duimen!
Ik had vanmorgen waarschijnlijk een positieve test. Kunnen jullie even mee kijken? Ben 1 dag voor nod.
Wilde net gaan typen dat je misschien last had van ontpillingsverschijnselen maar dat is het dus duidelijk niet! Van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!
Jaa angel!! Zo bijzonder he! Kan het nog niet geloven hoor hihi en loving.. hihi duidelijk niet he haha en ik ben al meer dan een half jaar van de pik af dus dat leek me ook een beetje onwaarschijnlijk hihj