Zou zo graag trouwen!

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    omg dat is echt bizar!!

Ik zou over je eigen trots heen stappen en het zelf vragen als je het zo graag wilt. En als je het een traditie vindt dat mannen het moeten vragen, dan moet je het gewoon tegen hem zeggen (dat je wilt trouwen, maar dat je wacht totdat hij je vraagt) Mannen en hints werken niet samen ;). It's as simple as that!

2. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik wil ook trouwen en wacht nog steeds...
    Ik denk dat ik de touwtjes in handen ga nemen :)

3. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Woow dat is wel bizar

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, heeeeel vreemd dat dat huwelijk 1 grote ellende was... wat een druif zeg. :$

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik begrijp dat jij je verhaaltjes hier met een behoorlijk schep jus overgiet, maar ik hoop toch echt niet dat jullie relatie zo in elkaar zit. Ik moet af en toe echt even knipperen met mijn ogen als ik jou posts zie hoor ...

6. adi

adi Niet meer actief

Ik vind het verre van romantisch dat een vrouw jarenlang moet zitten wachten, hopen, smeken voordat ze een keer ten huwelijk wordt gevraagd. Op mij zou het overkomen alsof ie 10 jaar lang heeft gewacht of er echt niks beters op zijn pad kwam, en dan toch maar voor de bijl is gegaan (mensen die überhaupt nooit willen trouwen buiten beschouwing gelaten).

Als ik na zo lang samen te zijn, kinderen gebaard, samen een thuis gesticht, pas gevraagd zou worden of ik officieel zijn vrouw wil zijn, zou ik nee zeggen.

Deel Deze Pagina