zouden het weeen zijn geweest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chanisse, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb wel begrepen dat dit niet zo standaard voor iedereen is. Het schijnt dus best vaak voor te komen dat de 1e centimeters nauwelijks gevoeld worden (iig dat werd ons uitgelegd door zowel de gyn als op de zwangerschapscursus)

Dus ik vertrouw er niet meer zo op dat een wee gelijk al aso pijn moet doen ;)

2. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    he dapi wat leuk,jij moet ook bijna bevallen..wie zou er eerder zijn.
    ik heb er ook echt genoeg van,iedere dag denk ik..zal het vandaag eindelijk gebeuren maar niet hoor..
    ik ben blij als ik van dit dikke lichaam af ben.
    ik ben gisteren bij de vk geweest en alles was goed,het hoofdje lag muurvast,het vruchtwater was perfect en de baby ligt al een paar weken in dezelfde houding en is goed voelbaar..hij zit daar lekker zei ze.
    die voorweeen hadden niets te betekenen,dat was in ieder geval geen teken dat t eraan zat te komen,ze zei dat de eerste meestal wat later komen.als je echte weeen heb..dan kon je niet meer rechtop zitten van de pijnscheuten vertelde ze.
    t enige waardoor je de weeen mee op kunt wekken is door seks..dus meid we moeten aan de slag!

succes vast met de bevalling!

3. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    oja de vk vertelde ook dat hoe meer voorweeen je hebt en hoe vaker,des te makkelijker en sneller de bevalling gaat!

4. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hey chanisse,
    Ja ben ook eens benieuwd wanneer we bevallen.
    En eens kijken wie zich eerder gaat melden, die van jou of mij, haha.
    Ja ik ben ook blij als het zover is, alhoewel ik dat dan misschien niet meer zeg :)
    Ik moet morgen weer naar de VK, maar vorige week zei ze ook dat de kleine vast lag en dat ie het wel prima vond in mijn buik.

Ik had gisteren zwangerschapsgym en dat vrouwtje zei tegen me, vraag maar eens of ze je willen toucheren. Meestal komt het dan wel op gang, mits je lichaam er klaar voor is. Dus ben aan het twijfelen of ik dat vragen moet?

Tja wat die sex betreft, dat zeggen ze inderdaad, aan de slag dus haha.
    In sperma zit iets wat weeen op kan wekken en door het klaarkomen trekt je baarmoeder samen. Dus zo kunnen de weeen inderdaad misschien opgewekt worden. Maar goed of het nou echt waar is :(:
    Er is maar een manier om daar achter te komen :)

Jij in ieder geval ook alvast veel suc-6 met je bevalling.

Deel Deze Pagina