Oehh spannend sterretje! Jah, de leegte knaagt zo erg en ik kan geen kant op met alle moedergevoelens..! Naast het verwerken van alle pijn en verdriet heel erg gefocust op een nieuwe zwangerschap.. Natuurlijk NOOIT ter vervanging, maar wel om mijn moederliefde kwijt te kunnen aan een gezond kindje..
Wat ontzettend dapper ben jij! ik ga heel hard voor jullie duimen dat je die moedergevoelens zo snel mogelijk kunt delen met een nieuw wondertje. Was jullie kleine meisje ziek?
Lief, dank je. Ons meisje had SMA, een erfelijke spierziekte. Maar die ziekte is nooit in beide families tot uiting gekomen, dus we wisten niet dat we dit bij ons droegen. Het kwam dus totaal onverwacht dat er na de geboorte iets mis bleek te zijn. Ze kon niet zelfstandig ademen en slikken... En een maand later al afscheid moeten nemen.
Oh wat verschrikkelijk :'( Dat is toch 1 van de grootste nachtmerries voor ouders Even een digi knuffel
Haha ik moet ook wachten maar ik kan het niet meer aan.. Pijn in mn zij is nu verergerd en ik het er ook nog eens pijn in mn onderrug bij pff.. Voelt alsof mn hele lichaam gesloopt word.. Hoe voel jij je?
Had vanmorgen vroeg lichte krampjes links onderin m'n buik, vanavond opeens rechts. Vriendlief zei al, misschien zijn er wel 2 eitjes gesprongen! Haha Voor de rest kan ik het vandaag niet echt warm krijgen en ben ik de hele avond al erg moe... Wachten, wachten, wachten.... Even volhouden
Bedankt voor jullie lieve berichtjes Hier nog steeds een zeurende pijn. Vanmorgen een temp van 36.4 op 7DPO Snap er niks meer van..
Vandaag een testje gedaan, nog steeds negatief... Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn bij 4 dagen voor NOD.
Ochh, ik heb zo'n last van trekkende en pijnlijke/stekende borsten en vooral de tepels pff.. Die ook nog eens beginnen te jeuken.. Ik denk dat dit een symptoom is..wat denken jullie?
Hey meid! Ik was de hele middag aan het werk. Goede afleiding hoor Mijn borsten beginnen ook erg gevoelig te worden. Ga morgenvroeg m'n eerste test wagen. Al was de verleiding wel heel erg groot begin vd avond. Heb erg weinig gedronken dus m'n urine was zeer geconcentreerd. Maar kon me inhouden...
Er lijkt een plusje te komen op m'n early test... Nog even paar dagen wachten en dan ga ik weer testen ik begin er steeds meer in te geloven
Bij mij nog helemaal niets ( test van de action ).. Ik weet dus niet of ik de hoop op moet geven of maar over een paar dagen met een clear blue moet proberen..
Oh niks aan... Ik wacht nu ook eerst een paar dagen voor ik weer iets ga doen... Geduld is een schone zaak zeggen ze toch?
Ik heb geprobeerd de test op de foto te krijgen... In het echt is het vage plusje duidelijker te zien... (Zo was ie de vorige keer ook...)
Zou mooi zijn sterretje! Hier nu 5 dagen voor de NOD en m'n temp is wel gestegen gelukkig. Maar nu moet ie nog hoog BLIJVEN natuurlijk! Nog steeds krampjes onderin..