bevalling te snel voor keizersnee/ziekenhuisbevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lauraa98, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Hallo meiden,

Ik ben erg benieuwd of er meiden zijn die eigenlijk een keizersnee/ziekenhuisbevalling hadden moeten krijgen maar zo snel zijn bevallen dat het daarvoor toch te laat was.

Hier zou het kunnen dat ik een keizersnee moet krijgen als me kleine niet draait. Mijn laatste (thuis)bevalling ging snel; vanaf spontaan gebroken vliezen maar een uurtje weeen gehad en 5 minuten geperst.
    Nu hoeft het natuurlijk niet altijd zo snel te gaan en dit is ook een stuitliggertje maar toch maak ik me er soms al zorgen om.

Zou gewoon niet weten wat te doen als ik een keizersnee / ziekenhuisbevalling moet doen terwijl het al thuis is begonnen en het weer zo snel gaat. Verder zit ik hier met 2 kids die naar school gaan op aparte tijden en zit ik de hele dag alleen thuis omdat mijn vriend nog naar school gaat dus tegen de tijd dat iemand hier kan zijn kan ik al bevallen zijn. :p zelfs als ik wel thuis zal mogen bevallen ben ik bang dat de vk het niet eens haalt. Kortom heeft iemand ervaringen of tips

Groetjes

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb dan geen andere kinderen (wel een hond), maar het is ook een beetje mijn "angst" ... mijn zussen zijn allemaal binnen 3 a 4 uur bevallen van al hun kinderen, dus de kans is er dat het bij mij ook zo snel gaat. Mijn moeder was ook al snel met mij en mijn zussen.

En omdat ik pertinent niet thuis wil bevallen, heb ik dus al aangegeven dat ik al bij de eerste wee naar het ziekenhuis wil. Heb dit ook al aangegeven in het ziekenhuis.

Is er niemand in je omgeving die in kan springen? Buren/ouders/broers-zussen?

3. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    Wegens medische indicatie moet ik in een ziekhuis wat verder weg bevallen. Moet 3 kwart. Tot uur reizen ben be erg bang dat de beeb in de Auto komt. Ben bij dochter ook snel bevallen

4. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Wolchu ; zo dan dat zou ik ook wel eng vinden. Is ook best wel lang rijden. Heb je verteld dat je bang ben om in de auto te gaan bevallen?

Mensen die bij kunnen springen heb ik wel maar ze werken ook e.d. Dus op het moment zelf moet ik maar geluk hebben als iemand zo snel kan komen. En dat is dus mijn angst. Jammer dat je nooit van te voren kan weten hoe alles zal lopen;)

Laatst zei mijn vk als ik in het ziekenhuis zou moeten bevallen en ik ben bang dat ik het niet haal moet ik het gwn thuis doen en haar bellen. Maargoed dat was voordat ze wist dat de baby in stuit lag dus dat zal ze nu vast niet meer zeggen

Deel Deze Pagina