Hey! Misschien kunnen jullie me helpen, want ik zoek een liedje. Mijn man zegt dat het niet bestaat (en hij is de muziekfanaat hier, soort wandelende encyclopedie) Maar ik weet zeker van wel. Kan het alleen nergens vinden. Het is een vrij monotoon liedje, van volgens mij een Engelse band. Wat ik weet is dat ze zingen: come on jump on it. In die zin is de laatste on het enige woordje wat wat hoger is. Het is nog niet heel oud, misschien tussen de 3 jaar en nu. Het is geen rap, en dus geen gynuwine, of Lykki nog wat (die vind ik alleen op google) Iemand die het herkent? Ik kan het wel zingen, of neurien, maar daar hebben jullie niks aan
Misschien kun je hier wat mee? Bored.com - Tap the rhythm of the song's melody to find music Klik op het 'groene' schermpje Met de spatiebalk tik je het ritme van het liedje mee Dan weer op het 'groene' schermpje klikken En hij komt met resultaten!
Nee, die had ik al gevonden maar is het niet. Het lijkt er ook niet op. Het is van een wat alternatieve band. En volgens mij is het een tijdje in een reclame van mtv geweest, waar ze al die liedjes achter elkaar draaien met verschillende clips. Ik ga het niet opnemen dat klinkt echt nergens naar.
Nope, ik krijg hem er niet uit Wel een handige site trouwens! @ Mystify: het is geen rap, dus geen van allen is het. Maar in ieder geval bedankt.
Ken je niet helpen geen idee waar je het over hebt. Manlief heeft heel wat muziek op de pc maar herkent het niet zo. en ik al helemaal niet . Zal wel komen dat ik blond ben hihi. Mis dat ie hier bij zit: Popjaren in vogelvlucht: 2009
Nee geen Lenny, wel een mannelijke zanger. Straks bestaat het gewoon echt niet. Heb ik het gedroomd of zo. Mijn hersens doen er gewoon pijn van! Mijn man heeft eigenlijk altijd gelijk, dus nu wil ik een keer mijn gelijk halen haha.
Haha nee hoor, dat valt wel wat mee. Maar ik weet eigenlijk gewoon zeker dat het bestaat. En ik vond het nog een leuk liedje ook. Eigenlijk lijkt het wel een beetje op een nummer van the killers, alleen is het dan wel echt vrij monotoon. Alles is bijna op dezelfde toonhoogte gezongen, op een paar woordjes na.
Op welk nr van de Killers lijkt het? Heb je bij THE kings of Leon gekeken? Die hebben in begintijd ook van die eentonige nrs gehad. Ga er vanuit dat als het bij MTV komt het geen onbekende band is...top40 van 2008/2009/2010 na speuren :x nu wil ik het ook weten
anders mtv even mailen? Als het uit een reclame van mtv komt weten ze misschien wat het is. Nu ben ik ook wle benieuwd wat je bedoeld haha!
Nee, Kings of Leon is het niet. Het is ook niet een onbekend nummer, maar heeft denk ik niet heel erg hoog gescoord. Toch denk ik dat de meesten het wel zullen herkennen wanneer ik het wel gevonden heb. MTV mailen kan ik nog wel doen inderdaad. Haha, beetje vage omschrijving dan, maar misschien willen ze wel helpen. Gerard Ekdom bellen? Hm ik mail hem wel Anders moet ik het straks ook nog zingen
voortaan even wat beter opletten! ik dacht eerst nog aan will smith, maar das veel langer geleden en is ook een soort van rapliedje (je kunt het natuurlijk altijd even checken)
http://www.youtube.com/watch?v=VQfzXXxPOi8 deze misschien?? en als ik google op come on and jump on it kom ik steeds maar weer uit bij Ginuwine (Pony)