Ik heb sinds vanmorgen een rare buikpijn, rugpijn, kan moeilijk lopen, koude rillingen en gewoon niet lekker zijn. Ik vind het overdreven om te bellen maar aan de andere kant liever te vaak bellen dan te weinig… Op mijn werk (verpleeghuis) heerst er influenza A en zijn er 3 afdelingen in quarantaine…
Als je het niet vertrouwd altijd even je huisarts of vk bellen. Heb twee weken terug griep gehad en toen ook gebeld omdat de koorts toch wel erg hoog werd.
Ik moest paracetamol. En als het niet overging langs de huisartsenpost ( wat ik ook gedaan heb, kuur gekregen had bronchitis bij de griep gekregen)
Ik zou zelf niet bellen want er is niets wat ze kunnen doen als je ‘gewoon’ de griep hebt. Rusten, slapen, veel drinken, paracetamol. Als je koorts krijgt dan zou ik wel bellen. beterschap!
Als je koorts krijgt zou ik bellen. Voor nu, lekker je bed in! ( lig ik ook met influenza a en mijn zoon naast me )
Mocht je je nou dusdanig zorgen maken dat je er wakker van ligt, dan zou ik wel even bellen. Wellicht kunnen ze je telefonisch dan gerust stellen.