Ik denk ook niet dat ik het zou kunnen. Denk dat mijn spanningsboog dan wel tot het diepte punt gedaald is. Vraag me wel eens af hoe die amerikanen het doen, daar zijn veel die 2 of 3 banen hebben.
Pff het ligt er denk ik echt aan wat voor werk je doet. Ik werk thuis als gastouder, je zou denken dat lekker thuis het dan makkelijk vol te houden is. Maar ik moet zeggen dat ik om 6 uur echt kapot ben en me echt moet inhouden niet uit te vallen tegen de kindjes. Ik werk 3 dagen van 8 tot 6. Het verschilt natuurlijk ook heel erg per persoon!
Ja nu dan niet vanwege de zwangerschap, maar normaal wel. Heb in de horeca gewerkt en daar was het redelijk normaal om zulke uren te maken. En ondanks dat het niet mag, geen officiƫle pauze ertussen. Tja dat krijg je als je achter een bar staat in je eentje, dan eet je als er even niemand bestelt... Als er een uur pauze tussen zit, zoals zou moeten, is 11 uur p/d best te doen. Persoonlijk zou ik liever 3 dagen 11 uur werken dan 5 dagen van 6 of 7 uur.
Ligt eraan wat voor werk het is en of je 3 dagen achter elkaar moet of ook nog een vrije dag tussendoor hebt?? werk zelf ook weleens 11 uur en dat gaat wel hoor (zorg) maargoed ik werk 2 dagen (achter mekaar) en de 2e dag werk ik dan wel 9 uur...