Heb nieuwe badkamerspray nodig. Heb al antikal, maar om dat nou telkens te gebruiken.... Had eerst ajax showerpower, wat je erop moet sprayen en dan moet afspoelen maar ben nooit echt overtuigd geweest van de werking van het spul. Heeft Wibra ook iets van Dasty? De vetverwijderaar is iig erg goed. Kortom, welke raden jullie aan? Liefst een spray. Edit: dat ik hierover nadenk om half 1 's nachts.... zwanger zeker.....
hahha heeft vast en zeker met zwangerschap te maken Ik gebruik die van de Action, de roze fles (witte vind ik niet fijn!) leuk goedkoop en het werkt zeker niet minder dan de Showerpower ed
witte reus, Wibra verkoop Dasty ja,dat spul is goed voor alles =D Ik gebruik meestal gloor voor mijn badkamer tegels even laten intrekken en dan met een nagelborstel alle tegentjes afgaan.. afspoelen en daarna met witte reus spray opnieuw..
hier Hg schimmel vocht en weerplekken reiniger, wij hebben geen ventilatie in de badkamer behalve de deur, en had veel last van schimmel maar sinds ik dat 1x per maand gebruik helemaal geen last meer. De overige schoonmaak doe ik vaak met witte reus of dettol.
Ik heb Dasty badkamerspray, werkt prima. En 1 keer in de 2 mnd gebruik ik HG schimmel en vocht plekken reiniger, voor het grovere werk...
Hey thanks... die van HG die heb ik, maar gebruik ik nu even niet (nogal agressief). Komt na de bevalling wel weer. Anders doe ik het regelmatig daarmee. Nu zoek ik idd iets voor 't makkelijke zegmaar Dus denk dat ik ga voor de witte reus of dasty...