Ons zoontje van 13 maanden Is al een paar maanden tussen half 4 a 5 uur wakker. Normaal als ik de fles geef dan slaapt hij verder maar nu niet meer We hebben naar mijn idee alles al geprobeerd. Heeft iemand nog tips die we kunnen proberen
Wij hebben met 11.5 maand slaaptraining gedaan omdat we uren met zoon opzaten in de nacht maar het kost wel even (in ons geval 2 nachten)werk. Maar wellicht kun je naar 1 slaapje gaan of de middagdut inkorten of hem later naar bed brengen ?
Gaat om half 12 a 12 uur naar bed en is dan meestal rond2 uur wakker Eerder naar bed brengen heeft geen zin
Ohja, prima tijd voor zo'n kleintje. Komen er tandjes door? Is hij verkouden, last van zijn oortjes... Weet niet hoeveel hij nog in zijn fles krijgt rond 19.00 maar anders iets ophogen? Wellicht helpt het.. Het kan natuurlijk ook een periode zijn. Mijn jongste heeft ook een tijd gehad dat hij om 04.00 klaar wakker was en ergens rond half 6 bij mij op mijn buik in slaap viel en vervolgens om half 7 gaat de wekker weer