Zouden jullie deze poll in willen vullen? Voor iedereen die al een eerdere zwangerschap heeft meegemaakt.
Ik had geen symptomen voor mijn NOD/testdag. Sterker nog, ik had totaal niet verwacht dat de test positief zou zijn. Was hoogst verbaasd, omdat ik dus nergens last van had......Nog niet, want vanaf week 6 werd ik extreem misselijk (HG).
Ik had exact dezelfde symptomen, namelijk gezwollen en pijnlijke borsten.. Ook de symptomen verder in de zwangerschap waren allemaal gelijk. Het was ook door die pijnlijke borsten dat ik wist dat ik zwanger was want op dat moment klopte er niets meer van mijn cyclus.
Bij alle 5 de zwschappen last van hetzelfde kwaaltje.... pijnlijke boobies vanaf ong. 7-8 dpo wat steeds erger werd tot aan ong. Een week of 6.
Waarom ik dit vroeg: 9 december vermoedelijk mijn eisprong gehad (testen) Mijn LH, de dagen daarvoor was de test nog omo wit. De 1e week had ik echt het gevoel: het is niet gelukt! Toen ik de 2e week in bed plots misselijk werd in de avond en een flinke steek in BM begon ik anders te denken. Steeds meer begon ik de symptomen te krijgen die ik in mei had. Veel steken onder mijn navel, in BM, geen pijn aan borsten... Niks wees erop dat ik ongie zou worden. Nu ben ik net op 11 dpo ongesteld geworden ipv 14 dpo zonder kramp... Ergens hoop ik dat het een innestelingsbloeding is, maar ik weet dat het niet zo is... Volgende ronde weer aan de slag!
Ik tel mijn 4 miskramen niet als afzonderlijke zwangerschappen. Ik was wel zwanger, maar een echte zwangerschap was het voor mij pas toen ik een goede echo met een stevig kloppend hartje en een bewegend mini-mensje had gehad.
Ik heb nu gestemd op het tegenovergestelde maar het vooral anders. Ik heb hele volle borsten, een gespannen gevoel rond mijn navel en rond 17:00 stort ik in (dat ligt aan dat ik geen koffie meer drink).
ik had geen symptomen. Pijnlijke borsten had ik elke cyclus en bloedverlies vanaf eisprong die uiteindelijk overging in een menstruatie. Deze maand ook eerst bloedverlies toen een paar dagen niet toen een aantal dagen weer wel (dat was al anders dan het normale patroon). Ik heb een LF van 10 dagen dus moest 11 DPO ongesteld worden en ineens op 10 DPO stopte het bloedverlies. 11 DPO (NOD) geen bloedverlies. 12 DPO bij het wakker worden nog steeds niets. En omdat mijn temp hoog bleef uiteindelijk mezelf gedwongen een test te doen (durfde niet) en toen 2 dikke strepen op 2 verschillende testen. Helemaal niet verwacht dus
Een miskraam telt ook als zwangerschap. Dit hoeft niet per se een voldragen zwangerschap te zijn. Werkt ook zo in het ziekenhuis, dan heb ik ook ineens 3 zwangerschappen gehad, waarvan 1 voldragen