Hallo, Wij zijn pas verhuist en hebben nog analoge tv . Nu willen we digitale tv. Daarbij willen we graag films kunnen huren. Nu las ik bij kpn dat je via videoland kan huren voor 10 euro per maand. Dit gaat echter via interactieve tv. Ik heb er echt 0,0 verstand van maar mijn man denkt dat interactieve tv alleen op een smart tv kan? Wij hebben gewoon een lcd tv... kan dat dan niet? En welke aanbieder hebben jullie? Ik wil in principe internet en tv in het pakket. Een vaste telefoon hebben we niet...
jahoor dat kan wel! je kan alleen niet internetten, als je geen smart-tv hebt..... wij hebben kpn interactieve tv, SUPER fijn!!! aanrader!
toch wel super. Ik denk dat ik ook voor kpn ga... is ook met aansluitgarantie etc. Heb ik wel nodig Welk pakket hebben jullie?
Ik denk dat je wel films kan huren maar dat is niet goedkoop. Met een smart tv kan je netflix krijgen, kost 8euro per maand en je kan heel veel films en series kijken. Nu zijn ze stilaan ook het aanbod aan het vergroten en je kan met wat gefoefel ook de amerikaanse netflix krijgen dan heb je duizenden films en series voor 8 euro.
wij hebben alles in 1, tv, bellen, internetten.... werkt hier allemaal top! opnemen en terug kijken vind ik ook heel ideaal, ik werk onregelmatig, en neem daardoor veel op. je kan ook meerdere dingen tegelijk opnemen. films betaal je per film, max 5 euro geloof ik...
Wij hebben internet en interactieve tv van tele2. Bevalt erg goed en films kun je huren. Filmpjes voor kids zijn gratis. Mijn zoontje kijkt graag nijntje of boes en die kun je gratis kijken, erg handig. Overige filmps kun je huren max 5 euro. Mijn moeder heeft interactief van kpn, maar daar moet je kinder filmpjes betalen.
Je hebt iig geen smarttv nodig. Ik heb een lcd van 5 jaar oud waar het ook mee kan. Kan zelfs op een oude beeldbuis tv. Het loopt allemaal via de ontvangerl ik heb ziggo alles in 1. Met een ontvanger die ook op kan nemen. Ideaal. Kan je stopzetten als je even naar de wc gaat en daarns gaat hij weer verder. Gemiste programma's terug kijken enz. Films kan ook. Dan heb je volgens een apart pakket nodig of films op demand. Ik heb het nog niet gebruikt dus weet niet precies hoe dat gaat. Je kan ook nog gewoon analoog tv kijken.
Ik vind het goed! We huren eens per maand een filmpje. Er staan nieuwe films tussen, maar ook wat oudere. We hebben vorige week smurfen 2 gekeken. Zag dat the conjuring er ook tussen staat. Ik ben tevreden en duur is het niet. Eerste 3 maand 25 euro en daarna 36 euro (zonder vaste telefonie) weet niet of de prijzen nog het zelfde zijn, maar dit was bij ons in augustus. Internet hebben we al langer van hen en tv hadden we van kpn, maar zijn overgestapt naar interactief van tele2, mede ook omdat we al internet van hen hebben. Heb ook een simonly abo bij ze, dus ja wij zijn tevreden over tele2.