Ik heb nu diverse wasmiddelen en wasverzachters geprobeerd bij de was ophangen ruikt het heerlijk. maar ik wil dat de geur ook lang in de kleding blijft maar er komt altijd een of andere kaugum geur overheen welk combi wasmiddel en verzachter gebruiken waardoor de kleding bij voorbij lopen bijv nog erg sterk ruikt?
Hier ook lenor de rode of gouden. Nu in combi met robijn maar met Ariël ruikt het veel lekkerder vind ik.
Alle lenor (met lidl waspoeder) blijft bij mij hangen. Zelfs nog na een dag dragen. Een fleecedeken had ik ook gewassen en die rook na een week zelfs nog. De paarse vind ik trouwens een mannengeur, dus ik gebruik voor kleding de blauwe.
Met lenor wel die blijf ik ruiken. Dat vind ik bij de andere minder. Alhoewel robijn ook redelijk lang blijft. Maar lenor springt er echt uit.
Ik vind ook verschillen in de lenor zitten de rode en blauwe ruiken erg sterk maar de grijze en groene en paarze lijken veel minder te ruiken
Hier altijd Robijn met gouden Lenor. Ik krijg altijd van mensen de vraag welke combi ik gebruik omdat ze t zo lekker vinden ruiken.
Euroshopper waspoeder en de blauwe geconcentreerde wasverzachter van albert heijn. Laatst gehad met 1 shirt van mezelf en wat beddengoed van mn meisje. Meer dan een week in de kast gelegen en nog steeds rook je de geur van de verzachter. Heerlijk.