Absoluut! Ik haat strijken en als ik geld teveel zou hebben, dan zou ik er geen moment over twijfelen en het lekker uitbesteden.... Mijn zus had vroeger een soort eigen strijk-service-bedrijfje (ze was toen 14 ofzo) streek ze voor vrienden van mijn broers, 15 per wasmand, liep echt als een tierelier
Ik zou het niet doen, strijk bijna nooit. Na de was hang ik alles (inclusief overhemden van man) meteen uit en er is geen kreukel te bekennen. Nu heeft hij ook overhemden van een ander materiaal en daar zie je alles op, dus die strijk ik wel, maar alleen als hij die aan wil. Voor mezelf heb ik niets om te strijken, draag geen broeken (heb 1 jeans en die hoeft niet gestreken) en ook geen overhemden enzo.
Absoluut, maar dan wel als het opgehaald en gebracht wordt. En ik zou per mand/gewicht willen betalen, niet per stuk.
waarom niet als je het geld hebt? Van mn broer kreeg ik vroeger 1,25 per blouse en dat vond ik best ok eigenlijk. Zou het zo weer doen, dus mocht iemand in de buurt van Rotterdam van zn strijkgoed af willen?
Ik denk dat je meer klanten aantrekt als je het ook komt ophalen en terugbrengt. Dat maakt het een stuk makkelijker en laagdrempelijker voor de doelgroep denk ik.....
Nee hoor, ik doe het lekker zelf. Vind strijken ook niet zo erg om te doen. Je moet het gewoon niet te hoog laten opstapelen, na elke afgehaalde was van de waslijn moet je het eigenlijk gelijk strijken, dan krijg je dus geen bergen was. Mijn moeder heeft ook een poosje een strijkservice gehad aan huis, maar dat liep totaal niet. Maar weinig mensen die gebruik maken van zoiets. Hoe doe je het dan als je een kledingstuk verpest, die blijft hangen aan het strijkijzer? Dan kun je zelf geld toebetalen.
Maar per gewicht zou ik juist weer niet willen betalen. Een heel dun bloesje kan toch heel veel werk kosten om te strijken, en een zware spijkerbroek is zo gedaan....
Als ik het zelf zou moeten wegbrengen en weer ophalen, zou ik het in die tijd net zo goed zelf kunnen strijken. Als hier een was droog is, doe ik meteen de strijk. Zo stapelt het zich nooit op.
Ja dat zou ik zeker willen haha, waar kan ik het heen brengen . Ik strijk dus bijna nooit iets omdat dat gewoon te zwaar voor me is, en als het echt nodig is vind ik het vreselijk maarja de bloesjes van zoonlief worden niet mooier van nooit gestreken dus zou dat best eens weg willen brengen om goed te laten strijken, nog handiger zou ik het vinden als het egwoon hier wordt gestreken
Strijken? Wat is dat ... al tien jaar geen boutje in huis en voel me er zoooo vrij door. Nee aan ons niet besteed die ene blouse per jaar die gaat even naar de stomerij en is voor 3 euri gewassen en gestreken.
Nee zou het ook niet wegbrengen. Hier strijk ik een keer per week. Ben ongeveer 1.5 uur bezig en ik strijk bijna alles!
Nee.. Ik strijk ook niet meer. Tenzij we echt iets hebben wat gestreken moet worden.. maar inprencipe ben ik er mee gestopt. Vond het nooit erg om was te strijken, maar heb nu zoiets heb wel wat beters te doen...
In eindhoven zit een bedrijfje wat enkele jaren geleden in de huiskamer gestart is en nu enkele werknemers fulltime in dienst heeft. Loopt als een tierelier dus stiekem veel mensen die hier wél aan mee doen! Zelf heb ik er niet zo'n moeite mee maar scheeld wellicht dat vriendlief geen blousen of nette werkkleding heeft. Met een uurtje of 1,5/2 per week is hier de strijk prima bij te houden.
Als ik veel strijk zou hebben per week en geld ervoor dan zou ik het wel doen. Mits het wel iemand is die ik bijv ken, viavia of school of uit de wijk/straat.. Geen idee hoeveel zoiets moet kosten.
Ik zou het best ook nog willen ophalen en terugbrengen, maar daar vraag ik dan wel een benzinevergoeding voor. Omgeving Nijmegen stuur me maar een PB!
Ik strijk eigenlijk bijna nooit. De was die wel echt gestreken moet worden spaar ik op en doe ik dan in één keer. Kan niet eens uit om dat weg te brengen.
Als ik geen zin hem om te strijken dan doet mijn aanstaande man dat, dat vindt die heerlijk... Het liefst heeft die nog dat ik niet strijk, niet omdat hij het niet goed genoeg vindt. Maar omdat hij zegt dat het hem ontspant. Net zoals de rest van het huishouden trouwens. Ik heb het heel erg getroffen
vriendin van mij heeft er een bijverdienste in en het loopt best redelijk. Ik heb geen hekel aan strijken dus tja...