+1 Bloesjes van mezelf moet ik wel zelf strijken, dus die draag ik zelden. Als ik 1 ding per maand strijk is het veel.
Ik zou het wel lekker vinden als iemand het eens een keertje voor mij deed. Ik strijk gemiddeld elke dag wel een uurtje, maar wat wil je met 5 kids...
Mijn moeder besteedt haar strijkwerk uit, ze betaalt 7,50 per mand en het wordt gehaald en gebracht. Mijn moeder heeft reuma en kan het simpelweg niet zeker nu de winter erAan komt en tja mijn pa kan niet eens sok strijken zonder kreukels... En hij moet al veel doen thuis natuurlijk naast zijn fulltime baan..
Ik heb een enorme hekel aan strijken, dus mij lijkt dat ook wel wat. Maar ik heb al een poetshulp en als ik dan ook nog eens mijn strijkgoed ga uitbesteden, dan voel me toch wel een luie huisvrouw... Maar ik kan me dus goed voorstellen dat jij dit wel ziet zitten!
Het enige dat ik vreselijk vind om te strijken is 2 persoons dekbedovertrekken, die passen nooit goed over je strijkplank. Maar aangezien ik toch mijn ogen dicht heb als ik slaap hoef ik ook dat dekbedovertrek niet meer te strijken
Mijn schoonmoeder heeft een strijkservice en haalt en brengt het volgens mij ook. Heeft altijd genoeg klanten en moet soms zelfs nee verkopen dus zal toch echt wel genoeg animo voor zijn
Heel eerlijk gezegd strijk ik zelden of nooit! Enkel de dingen die toch wel echt gekreukt uit de droger komen maar dan ook enkel bij het aan trekken. Ik denk niet dat het nut heeft om de strijk weg te brengen omdat wij echt rommelmakers van de kasten zijn.
ik strijk zo goed als nooit, ik heb wel wat beters en leukers te doen zodra het wasmachine klaar is hang ik de was onmiddelijk op, ik laat de was nooit langer als een kwartier in het wasmachine zitten als die gedaan heeft en ik heb ook zo goed als nooit kreukels, zelfs de mannenhemden zien er goed uit
Ik strijk praktisch nooit en dus zou ik het ook niet uitbesteden. Het zou wel aantrekkelijker zijn als je het haalt en weer brengt denk ik.
Ook ik strijk zo goed als niet, er valt dus ook niets uit te besteden. Mocht ik ooit gaan strijken, dan doe ik het liever zelf.
Ik strijk wel veel, maar dat komt omdat ik graag kleding van natuurprodukt draag, zoals 100% katoen of zijde. Zodra er polyester in zit, of het is overwegend polyester dan hoef je ook niet te strijken. Maar ts, als jij veel strijkwerk hebt, en jij voelt je er beter bij om het te laten doen, doe dat dan gewoon. Jij bent de enige die daar eigenlijk wat zinnigs over kan zeggen.
lijkt mij juist nog meer werk, strijk wegbrengen ipv even gauw met het opvouwen die paar shirtjes en blouses strijken!!
Nee ik zou het niet uitbesteden, doe het liever zelf. Ik heb er totaal geen hekel aan, strijk ook best veel. Nu ik dit zo lees zou ik eigenlijk ook wel voor een ander huishouden willen gaan strijken hihi! Lekker centje erbij!
Als ik tijd te kort had en genoeg geld, zou ik het zeker uitbesteden, maar mag ze ook gelijk andere huishoudelijke klussen doen.
Ik strijk nooit, helemaal nooit! Alleen toen ik zwanger was streek ik theedoeken e.d. maar nu niets meer. Weet geen eens waar mn strijkplank is zit ik te bedenken. Ik zou graag iemand willen die mijn huishouden deed hihi maar zou zoiets in de praktijk toch niet snel doen. Is snel veel te duur en hoe weet je of ze het hygienisch doen enzo?