Mijn kinderen hebben nooit iets gedragen wat niet 100% katoen is, en toch hoef ik hun kleding amper ooit te strijken. De truc is om te wassen op 600 toeren, goede wasverzachter en goed strak trekken bij het ophangen. Ik gebruik per definitie geen wasknijpers en hang veel al op de hanger. En vouwen voordat het heel droog wordt. Met zijde werkt het idd anders, dat strijk ik wel altijd.
Studenten zullen deze service wel willen gebruiken en als het niet te duur is misschien mensen zonder wasmachine/droger ook wel. Bij mijn om de hoek is een grote washal. Daar kun je zelf wassen en droger in de machines die er staan voor een bepaald bedrag. Het is er altijd kei druk en mensen zitten vaak binnen gezellig te kletsen of gaan naar het eetcafé aan de overkant. Hierbij moeten ze dus wachten en mijn lijkt het voor deze mensen erg handig als dat wachten niet hoeft en je gewoon kunt afspreken wat de breng en haaltijden zijn
Ik berg mn was altijd meteen op en pas als ik iets aantrek strijk ik het, als het nodig is tenminste. Mn beddegoed strijk ik nooit, dat vind ik zo'n onzin, net als handdoeken en ondergoed. Wat heeft dat nu voor nut?
Nu niet... Maar als ik fulltime zou werken naast mijn gezin wel Dus als ik gewoon geen tijd en zin zou hebben zou ik de strijk wel wegbrengen.
mijn moeder strijkt voor iemand. Een wat rijke mevrouw, met 4 tieners thuis. Ze krijgt 1 euro zoveel per overhemd... Die mevrouw komt t daarna weer ophalen. Als je het allebei wilt, prima, lekker doen zou ik zeggen. Maar ik doe het liever zelf. (heb ook niet zo veel)
ik strijk nooit... heb niet eens zo'n ding in huis haha. Valt me op dat er om mij heen steeds minder mensen strijken... ik ben er dus ook mee gestopt
ik strijk helemaal niets! ik haal het meteen uit de machine, gebruik bijna geen wasknijpers en hang shirts etc op een hangertje op! blouses etc hebben we niet, dragen we beiden niet! ik haaaaaaaat strijken! op het werk doe ik het wel ong 1x in de week (wil wel graag dat mn clienten er netjes uitzien en dragen wel blouses) maar langer dan een half uurtje houdt ik niet vol! krijg dan zon last van mn rug! poepwerk...
Hier net zo. Behalve dat ik een schurfthekel aan strijken heb vind het zo zonde van mijn tijd om een halve dag te staan strijken. Strijk ik liever elke dag een paar minuten ipv een paar uurtjes meerdere keren per week of zo.