Ik twijfel zo, maar weet geen leukere naam! De ene dag denk ik JA super leuke, stoere, frisse naam, ook leuk als het word afgekort (Sid) het andere moment slaat de twijfel toe! Ben benieuwd naar jullie ongezouten meningen hihi!
Ik vind het wel leuk, maar de afkorting Sid klinkt wel naar Shit.. De naam van je zoontje Jason vind ik errug leuk, net als Jayden. Succes!!
Ik vind sidney een erg leuke naam hoor ook voor een jongen. Ik vind het wel erg ver gezocht dat sid zelfde klinkt als shit... vind ik heel anders kwa uitspraak...
Zelf ben ik niet zo'n liefhebber van namen die verwijzen naar steden of dingen. (Paris, Bloem, Julie enzovoorts) Op zich is de klank van Sidney wel leuk. Ik vind dat afkorten tot Sid ook best kan, ik denk dan niet gelijk aan shit. Mijn keuze zou het niet zijn, maar ik vind het ook niet gek of lelijk ofzo.
Ik vind de naam Sidney ansich niet zo'n leuke naam, ik houd niet van Engelse namen. Maar ik vind het wel echt een jongensnaam. Het broertje van een voegere klasgenoot van mij heette ook Sidney.
Ik vind het een geweldige naam voor een meisje maar ja, het is ook mooi voor een jongen Ik vind het een mooie naam, ik vind de "y" altijd mooi een een naam
Deze naam heeft ook een tijdje op onze shortlist gestaan, in de categorie unisex. Het is zéker niet alleen een meisjesnaam. Maar uiteindelijk niet voor gekozen omdat wij 'm toch een beetje te 'gezocht' vonden. Maar ik zou er helemaal niet gek van op kijken als ik een jongetje tegen kwam dat Sid of Sidney heet.
Ik ben een van de weinige die Sidney echt alleen een meisjesnaam vind.. Wanneer een man zich voor zou stellen als Sidney zie ik direct een man met vrouwelijke trekken voor me.
Wel leuk eigenlijk! Alleen de afkorting/bijnaam 'Sid' ('zit') vind ik wat minder. Ken 'n leuke Sidney: Sidney Vollmer, een schrijver.