Hoe zou jij deze naam schrijven? Ook in combinatie ook gezien met andere kinderen N.oah en A.my * Fay (Engels en minste spraakverwarring) * Faye (Frans wat meer kans op spraakverwarring) * Fae (Engels maar iets apartere schrijfwijze) Fee gaat hem niet worden, te Nederlands bij de andere namen
Fay. De rest vind ik raar en geknutseld staan. Trouwens niets chiques aan Fae? Maar dat is mijn mening hoor! Als jullie het wel mooi of chique vinden gewoon doen.
Fae is mss een wat apartere schrijfwijze zonder de Y erin. Een naam is heel persoonlijk, ik vraag naar de manier van schrijven niet naar de mening op de naam zelf. Bedankt.
Fay! Leuke naam hoor Vind Fae ook wel mooi staan maar zou er toch niet voor kiezen denk ik En denk dat Faye vaak verkeerd uitgesproken gaat worden
Je hebt je berichtje aangepast zie ik. Maar in eerste instantie vroeg je wel om meningen. En die gaf ik.
Klopt, ik heb het woordje wat " chiquer" weggehaald bij Fae, maar vroeg om de schrijfwijze en niet om de mening vd naam zelf
Fae! Hands down! Oftewel absoluut deze spelling! Prachtig en niet zo gangbaar als de andere twee spellingen. Overigens vind ik ook deze spelling chiquer