Thnx, we hebben nog ff de tijd, maar denk dat we toch een andere naam kiezen die we ook erg mooi vinden, misschien nog wel mooier en deze voor een eventuele 2e bewaren En misschien is het wel helemaal geen jongen, maar een meisje... Die naam lijkt overigens weer op de naam van een achternichtje, maar dat vind ik zo ver weg dat we daar geen rekening mee houden. zij heet Filène en wij gaan onze dochter Féline noemen..... Maar dat is echt dé naam voor een meisje bij ons dus tja jammer voor het achternichtje
Zeker doen. Als het nou Senn en Sem zou zijn dan zou ik ook mijn twijfels hebben. Maar hier zit echt wel een groot verschil.
Kan makkelijk hoor Mijn neef is 2 jaar ouder dan ik. Hij heet Sander, en ik heet Sanne. Sanne en Sander. Nooit problemen mee gehad hoor
Wij hadden Stijn op ons lijstje staan, maar neefje heet Tijn. We gaan voor een andere jongensnaam, mochten we ooit een jochie krijgen Vinden de twee namen te veel op elkaar lijken. Maar we hebben veel contact samen en ons kindje zal in de toekomst vast veel samenspelen met zijn neefje. Dus vandaar. Als je niet zo veel contact hebt samen zou ik het gewoon doen. En inderdaad is Siem een superleuke naam!