Zouden jullie dit durven vragen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zal t zo beknopt mogelijk houden.

Laatst waren wij op visite bij vrienden van mijn man. Ik neem dan ook mooie merkkleertjes en merkschoentjes mee voor haar kleine als mijne er uit is gegroeid, ik kan t op marktplaats gooien maar zij zijn er erg blij mee en daar word ik weer blij van :D dus doe ik dit net zo lief.

Nu hadden we t even over 5 dec en de kleintjes hun verjaardag. Of ik al wist wat ik vroeg voor ze. Nu had ik een speel keukentje gekregen van iemand op mijn werk dus zei ik dat ik nog spulletjes hier voor vroeg. Vond ze prima.

Even later hadden ze t over dat ze een Wii of andere spelcomputer wilden geven met 5 dec aan hun eigen kids en zichzelf dus dat ze de v tech spelcomputer en handcomputer met spelletjes waar haar kids nooit mee spelen, toch weg wil doen.

Nu is het zo dat onze helaas een paar maanden geleden de geest heeft gegeven en daar baalde ik van dat ik met 5 dec graag al een nieuwe ( ok 2 e hands nieuwe ;b) in gedachten had. Het zijn vrijwel allemaal educatief verantwoorde spelletjes, en had net met J. Z'n verjaardag 3 spelletjes gegeven hier voor.

Weer even terug naar t begin vh verhaal.. Ze zeiden dus dat ze m weg wilden doen, dus ik vertelde dat ik er aan zat te denken om er weer 1 te halen. Ze zei na even nadenken en overleg met man, dat ze een idee had. Nl dat de tweeling dan die spelcomputer etc zouden krijgen voor hun verjaardag, mede omdat ze ook altijd mooie Kleertjes en schoentjes krijgt. Wij helemaal blij :)

Volgende dag belt ze op dat ze nog eens overlegd hebben en dat ze er toch nog een vergoeding bij willen hebben. Ik was een beetje perplex en teleurgesteld. We hebben nl niet veel te makken de laatste tijd. En kan t geld niet missen. Ik zou haar terug bellen na overleg mt m'n man.

Teruggebeld na overleg en helaas nee moeten zeggen. :(

Week later oid kom ik haar tegen en zegt ze dat ze toch de spullen aan ons willen geven! Ik helemaal blij. Ik zei dat ik hier als ze wilde nog een mooie loop kar had staan en dat we t zo toch nog iets kunnen bijdragen. Zij ook blij :)

Maar nu zit ik met t volgende: het is natuurlijk een spelcomputer EN een handcomputertje met div spellen. Van Winnie tot Dora en spiderman. Ik wilde haar vragen of ze anders de tweeling de spelcomputer met ieder bijv een spelletje wil geven en dat de handcomputer met spellen voor J. Door ons voor 5 dec gegeven mag worden. Is dit raar? Ik vind t niet nodig dat de tweeling zoveel krijgt en dan zijn we klaar voor 5 dec ook voor J. :)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik denk dat dat niet zo'n probleem moet zijn toch! Of ze moet het belangrijk vinden dat ze die zelf geeft. Ik zal het gewoon vragen. Ik vind het geen rare vraag.

Wat fijn dat jullie elkaar zo blij kunnen maken met spullen.

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Nee hoor geen rare vraag. Super om elkaar zo te helpen.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Mee eens .

Kun je zien dat er toch nog wel lieve mensen zijn op deze wereld .

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik vind het eerlijk gezegt geen rare vraag
    je kan het toch vragen

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Vragen mag altijd toch?

Je kunt altijd zeggen dat je niet zeker wist of zij er een probleem mee zou hebben.. Maar dat je daar alleen achterkomt door het maar gewoon ter sprake te brengen.
    Ze kan altijd zeggen.. Nou, liever niet.

7. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je het vervelend vindt om te vragen maar ik zou het gewoon doen. Mooi dat jullie elkaar zo kunnen helpen.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vrienden moeten elkaar toch alles kunnen vragen
    nee heb je ja kan je krijgen.
    dus gewoon doen !!!

Deel Deze Pagina