Zouden jullie dit kopen/weg geven: een pot vol chocoladetaart

Discussie in 'De lounge' gestart door Beertje123, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Ik vind het idee leuk maar inderdaad de prijs aan de hoge kant.

Voor minder zou ik het zeker kopen om cadeau te geven!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Te duur vind ik gewoon te duur, vooral in deze tijd willen mensen niet al te diep in de buidel tasten. Omdat jij weet hoeveel handgemaakte producten kosten betekent niet dat een ander dit er ook voor over heeft, mij kan het namelijk niet veel schelen dat het handgemaakt is (. Ik zou voor 5 tot 6.50.

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Kei leuk!

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Heel erg leuk! Welke fair trouwens ;)
    10 euro vind ik net te duur. Maar vooral niet minder dan 5 vragen hoor!

5. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik vind het een leuk idee, de prijs te hoog. ga je ook nog wat anders verkopen of andere variant maken?

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    ach joh op zo'n winterfair komen toch alleen mensen met veelteveel geld die allerlei luxe spulletjes kopen, geen aldi-publiek.... als je er echt goede producten instopt en je meldt dat ook duidelijk.. biologisch meel bijv en echte vanille... dan willen dat soort mensen dat echt wel kopen hoor

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik vind het heel leuk om te zien en zal het voor de sier neerzetten in mijn keuken of als cadeau geven. Hier ligt het in de winkel en de prijs is 8 euro.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk, het is mijn ding niet, en die van mn vriendinnen ook niet vermoed ik ;) Ik zou het dus niet kopen, ook niet om cadeau te geven.

9. kvinna

kvinna Niet meer actief

Maar dan ga je uit van een taart die al klaar is. De ingrediënten afwegen en in een pot doen kost niet zoveel tijd, hè? Dit is geen handgemaakte patisserie, dit is een pot met de grondstoffen.

10. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik vind het niet te duur, zeker niet omdat ik zoiets niet voor mezelf zou kopen maar als kadootje voor een ander. Zeker als het leuk aangekleed is vind ik 10 euro een prima prijs.

Leuk!

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik vind het een erg leuk idee. En mensen die dit zelf kunnen maken zijn niet je doelgroep. Mensen op een fair hebben echt wel wat te besteden (crisis is niet voor iedereen) en dan is 10 euro helemaal niet veel. Ik zou het dan ook leuk aankleden en 9.95 prijzen en zien hoe het loopt. Je houd er anders nog geen euro aan over en is het dat allemaal waard?

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vind het een leuk gegeven, maar ga voor een pot met wat meel en suiker geen 10 euro betalen. Misschien 5.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind het een heel leuk idee. Zou er alleen geen 10 euro aan uitgeven. Max 5 of 6 euro.

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Niet helemaal waar... Ik heb zelf ook wel eens deze potten gemaakt voor een traktatie op het Kdv van mijn zoontje... Ben toen 8,5 uur bezig geweest met vullen van 20 potten... Er zitten iets van 8 of 9 verschillende ingrediënten in en sommige hebben een mini hoeveelheid... Daarnaast is alles in laagjes opgedeeld wat extra rijd met zit meeneemt..

Tel daar de kosten voor ingrediënten op, het daadwerkelijk gaan kopen van ingrediënten en de kostprijs van de pot... Dan heeft TS waarschijnlijk nog standhuur te bekostigen.. En voilà... 10 euro is een prima prijs.
    Ik denk dat de kostprijs van de pot met ingrediënten minimaal 4 à 5 euro is.. Helaas is dit geen pot met Lidl ingrediënten...
    .. Maar goed.... Ik heb net ook 15 euro uitgegeven voor een vintage kaarsen/tafelstandaard...

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb ooit eens met een kraampje op een markt gestaan met koekjespotten (zoals jou plaatje dus) met daaraan handgemaakte en geschreven etiketten. Ik vroeg 7,50 per pot. Weet je hoeveel ik verkocht heb? Geen enkele.
    Uit eindelijk wel alles kwijt geraakt aan collega's enzo maar opde markt niemand wilde ze hebben. Toch te vreemd denk ik. Er was wel veel interesse voor en kreeg nog een compliment van een bakker dat hij het zo leuk vond.

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Leuk idee, ziet er ook mooi uit, maar zoals al gezegd wordt de prijs is te hoog. Zou er hooguit 5 euro voor willen geven en dan nog zou ik er goed over na moeten denken.

Deel Deze Pagina