Gewoon doen! Het ergste kan zijn dat je geen reactie krijgt. Dat is vast wel te handelen toch? En ik zou het leuk vinden om te krijgen
Gewoon doen. Vraag haar om een keer af te spreken en spreek van tevoren af dat jullie eerlijk zullen zijn of het voor herhaling vatbaar is.
Ja, heel leuk! En als zij het toch niet zo leuk vindt, weet je het waarschijnlijk ook wel, als zij geen contact meer opneemt. Maar grote kans dat zij juist ook weer contact wil!
Ik zou zeker gewoon een kaartje sturen met daarop geschreven dat je als zij dat ook wil graag weer contact zou willen omdat je nog vaak aan "vroeger" denkt en je haar mist. Ze kan makkelijk weigeren, want je weet niet waar ze woont en je komt haar blijkbaar ook niet vaak tegen. Ze kan dan zelf beslissen wat ze er mee doet. Houd er wel rekening mee dat de kaart misschien niet bij haar aankomt en het kan natuurlijk ook heel goed dat ze niet reageert. Het is maar net wat haar leventje in die jaren heeft gedaan en wat ze opgebouwd heeft en wat jij voor haar hebt betekend en de indruk die je hebt achtergelaten. Maar ik zou het zeker proberen jij hebt er behoefte aan en dan heb je nu iig gedaan wat je kon en kun je voor jezelf dat hoofdstuk misschien ook afsluiten ongeacht de uitkomst.
Ik heb de afgelopen jaren erg mijn best gedaan om regelmatig onverwachts contact te zoeken met mijn oude basisschool-vriendinnetje. Meestal reageert ze in eerste instantie enthousiast en schrijven/mailen/berichten we een tijdje met elkaar. Maar na een tijdje hoor ik niets meer van haar en laat ik het verwateren omdat ik niet opdringerig over wil komen. Toch gaat het na een jaar of drie weer kriebelen en doe ik opnieuw een dappere nieuwe poging. Ik heb me er gewoon bij neergelegd dat het zo gaat, en geniet van het moment dat het wel weer even gezellig is.
Ik ben dan denk ik ook een rare... Maar ik zou er niet op zitten te wachten iig heb genoeg aan mn vrienden nu.
Ik zou het ook niks vinden, zou het zelfs een beetje gek vinden. Een uitnodiging op Facebook en misschien een berichtje daar zou voor mij echt de grens zijn. Maar ik ben wat dat soort dingen betreft ook een beetje een rare
Ik zou het op zich wel aardig vinden als ik zo'n kaart zou krijgen, niet raar in ieder geval. Maar ik weet niet of ik er iets mee zou doen. Er zijn mensen van 'vroeger' waar ik nog steeds contact mee heb en dat heeft een reden. En er zijn ook mensen waar ik geen contac meer mee heb en dat heeft dan ook een reden.
Ik heb ook ooit zoiets gehad... Jaren geen contact gehad om een best nare rede en ineens hoorde ik dat ze zwanger was en in duitsland woonde enz... kwam al heel gauw in contact met haar heb zelfs een hele doos kleren voor Melody gehad. Heerlijk, ik ben dat jaar nog naar haar toe geweest en zelfs haar mega zwangere buik ingesmeerd. Zoals vroeger in t zelfde bed geslapen enz... Mijn dochter was toen 2. Nu hebben we nog contact en zijn we allebei net zwanger! Ben zo blij dat we uit eindelijk weer contact hadden. Dus ik zeg doen!!!
Gewoon proberen! Als je geen reactie terugkrijgt dan weet je genoeg! Ik heb sinds m'n zwangerschap ook weer contact met een vriendin van vroeger. We lopen de deur niet plat bij elkaar, maar sturen elkaar wel regelmatig een berichtje ofzo.
Ik zou het leuk vinden! (haha, mocht jij mijn vroegere beste vriendin van de lagere school zijn, die het wat lichter opnam dan ik die altijd serieus was, dan zou ik het te gek vinden om een kaartje van je te krijgen! alleen woont mijn moeder niet meer op ons oude adres...)
ik zou het ook leuk vinden... je kan altijd je gegevens zoals mail of tel nr erbij zetten en aan haar de keuze laten of ze weer contact wil of niet..
ik was mijn schoolvrienidn ook uit het oog verloren, maar ik heb ook na 10 jaar weer contact gezocht, heel toevalig heb ik haar weer gevonden, we zijn nu weer de beste vriendinnen als toen!!