Zouden jullie dit melden?

Discussie in 'Corona forum' gestart door Jamburger, 18 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.949
    15.249
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat zeg ik ook niet hoor maar veel ouders roepen vaak nogal snel van dat doen mijn kind nooit meer. Dat van die neef is dan wel erg lang geleden als die nu vader etc is. Het leek alsof het om een recente gebeurtenis ging en buiten dat heb ik ook geen voorbeeldige puberzoon ;)
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    Oh ik wel, mn moeder was exact hetzelfde. Riep tegen ons, "als ik merk dat je wat pikt, laat ik de politie bellen".

    Toen werd mn broer opgepakt met een pak koekjes geloof ik. Supermarkt belde naar mn moeder (telefoonboeken tijd). Dus die kwam die kant uit op dr fiets. Als je a zegt moet je b zeggen dus politie werd erbij gehaald.

    Broer werd afgevoerd en tegen het avondeten kwamen ze mn broer weer thuisbrengen. Thuis nog twee weken huisarrest erbij (de reguliere straf op zwaardere overtredingen van de regels) want het een verving t ander niet.

    Kom ik er thuis achter werkt t niet. Dan bel ik de winkel wel even en sleep ik dr mee (nu even onhandige tijd) en mag ze dr product betalen zoals t hoort. Wordt ze gepakt, kom ik er wel heen en bellen ze de politie maar. Maar goed, dat duurt nog wel ff :roflmao:.


    Dochter weet wel dat politie ook heel veel helpt, niet alleen boeven vangen. We maken er bewust geen boeman verhaal van ofzo, als er wat is (verdwaald, na een ongeluk oid) moet ze ook op hun af durven stappen. Momenteel groot fan van de brandweer overigens, wie niet :p
     
    Mamafiets, Syane en Zuul vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina