Gisteravond rond 19 uur heb ik aardappels gekookt, alvast voor vandaag, om vanavond op te bakken. Na het afkoelen had ik ze in de koelkast willen zetten. Nu ben ik dat vergeten, dom dom... En kwam hier vanochtend achter. Dus alsnog rond 8 uur in de koelkast gezet. Nu heb ik wat gegoogeld maar kom er niet echt uit, of dit slecht is. Er staat wel overal dat je ze in de koelkast moet bewaren.... twijfel nu om ze weg te gooien of niet. Wat zouden jullie doen? Gewoon nog opbakken of nieuwe maken?
kun je gewoon gebruiken hoor, hoe dacht je dat mensen dat eerder deden toen er nog geen koelkasten waren? Het is geen hoogzomer he?
Kun je gewoon opeten hoor als je ze nu nog in de koelkast hebt gezet... Tenzij je je verwarming op standje tropisch hebt staan s nachts maar dat lijkt me niet... Hier ook wel eens vergeten en niks aan de hand hoor.
niet aan de hand gewoon opeten vanavond. als het bij mij niet past in koelkast laat ik ze er rustig buiten staan om s avonds op te bakken.
Ik zou ze weggooien, puur het idee. Waarschijnlijk kan het niet heel veel kwaad maar het zou me niet meer smaken
Kan je nog eten hoor. Ik zet de aardappels die ik de dag erna wil opbakken nooit in de frigo...Gewoon deksel op de kookpot en op het aanrecht laten staan.
Aardappels wel hoor, ik vergeet ze ook wel eens. Zolang het zo koud is buiten eet ik ze gewoon op. Evt in de koelkast zetten
Ik zet ze nooit in de koelkast als we ze de dag erna eten nooit buikpijn gehad en het is in huis 20 graden
Gewoon opeten. Ik zet zelden eten dat ik nog een dag later wil eten in de koelkast, zo groot is dat ding niet , tenzij het hoogzomer is maar nu staat alles hier gewoon op het gasfornuis totdat ik het wil eten.