ben je jaloers?

Discussie in 'De lounge' gestart door janna76, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Van nature ben ik eigenlijk helemaal niet jaloers.
    Maar nu kom ik er achter dat ik het wat mijn man betreft eigenlijk wel ben. En dit is vrij schokkend voor mij. En nu naar aanleiding ook een beetje van een ander topic sta ik me af te vragen. Ben jij jaloers wat je partner betreft?
    Ga proberen er een poll van te maken.
    Dus eerlijk zijn he;):D

Liefs Janna

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    eerlijk antwoord??: jaaa verschrikkelijk zelfs haha

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ja ik ben best jaloers. als mijn man een etentje heeft gehad met zijn werk en daar gezellig heeft staan kletsen met (een in mijn ogen op dat moment een carière tijger met ultra kort rokje,wat vaak helemaal niet zo is) dan flip ik wel eens. maar laat dat amper merken.;)

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik ben ook ergggg jaloers ja en maak t mijn vriend dan ook vaak niet makkelijk hahaha :p

5. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, totaal niet. Hij ook niet trouwens. Kijken mag zolang hij maar thuis vreet vind ik. Ik eet thuis ook.

6. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Mijn pol is niet gelukt. Maar ik zou toch graag van jullie alles willen weten. Want ik heb dus wat over een ex van mijn man vernomen. En heel lelijk heb ik dus gedacht. Net goed. En nu schaam ik me dus eigenlijk best wel. En als een andere vrouw verlekkerd naar hem kijkt dan wil ik haar ogen wel uit krabben. Dit heb ik dus nog NOOIT bij een ander gehad. Ben van nature echt niet jaloers.

Pfff, lastig hoor als je hier achter komt.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Ik ben totaal niet jaloers aangelegd, wel snel achterdochtig (vooral wat vriendlief betreft) :)

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee totaal niet eigenlijk.. mijn man dan weer wel.

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nee wij zijn beide niet jaloers

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Geen last van gelukkig...

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee ik ben niet jaloers, ik ben niet zelfverzekerd dat is mijn probleem.

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee, ik ben totaal niet jaloers in mijn relatie. Integendeel, ik denk wel eens dat ik best wat jaloerser mag zijn eigenlijk ...

13. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Jazeker!!!!

Ik ben het wel. Er was toen een meid wat tegen mijn TOEN nog vriend stond aan te rijden. :( Ik kreeg me een waas voor de ogen, die kop van haar!!
    Hij zag het kwaad niet, was gewoon aan het dansen. Ik heb toen die meid op de rug getikt. Ze draaide zich super arrogant om. ,, Heb je een trapje nodig'' riep ik nogal lomp.
    Tja, ik kookte toen van gif.

Dus. ja.. ik ben vlug jaloers!

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ach, ik kan de humor er doorgaans wel van inzien ... mijn TOEN nog vriend (ook) had dat ook wel eens, maar die gezichtjes van die meisjes als hij daarna rechtstreeks naar mij toe liep was altijd kostelijk ...:D:D:D - zo beteuterd dan ...

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik zou het zeer zeker niet op prijs stellen als mijn vriend het toelaat dat een andere vrouw tegen hem aan staat te rijden. En ipv woest te worden op dat meisje/vrouw, zou ik woest op hem worden!!!

En ja ik ben dus wel jaloers!

16. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Fijn, ik kom tot de conclusie dat ik niet de enigste ben wat dat betreft. Hahahaha, een kleine opluchting meiden.

17. cis1

cis1 Actief lid

27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hoi hoi,

Vroeger was ik wel jaloers dat kwam omdat mijn vriend toen vreemd is geweest en na die tijd was mijn vertrouwen weg in mannen,
    Ik heb er jaren over gedaan om daar van af te komen.
    Nu ben ik inmiddels getrouwd niet met die jongen ppff gelukkig hahahaha en heb een super lieve man en toevallig is hij ook mijn oude buurjongen waar ik toen die tijd niet naar om keek.
    Jaloers hoef ik niet meer te zijn sta er hoog boven nu als hij zo nodig vreemd wil gaan is hij me kwijt ,heb wel gezegt dat hij mij beter eerlijk kan vertellen het gaat niet meer, als vreemd gaan.
    ik leef hier door een stuk zekerder als dat ik steeds ga zitten denken waar is hij nu, wat doet hij nu en met wie?
    Ik spreek zijn colega ook onze vriend wel eens en die verteld in geuren en kleuren hoe mijn man over me denkt of wat hij verteld heeft en dat is super lief allemaal dus nee ik heb de ware gevonden.

Er zijn trouwens best veel vrouwen jaloers best jammer want zonder jaloers zijn kan je het veel leuker hebben.

liefs cis

18. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik het begin van onze relatie wel. Heel erg zelfs ,kon er ziek van zijn ;)
    Maar daar ben ik over heen gegroeid., gelukkig!
    Dus nu is het : Nee!!

19. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Moet zeggen dat ik het over het 'normale' leven heb.

Kijk als er iemand tegen hem op zou rijden , zou ik ook koken. Maar vind dat ook niet een normale manier van contact ;)

Maar hij kan en gaat gerust avondjes weg. Mag met vrouwen praten :D Hij geeft les en ook aan vrouwen..heb daar totaal geen moeite mee.

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik absoluut niet
    mijn motto
    als je beter kan moet je beter nemen beter als mij krijg je toch niet :D

Deel Deze Pagina