Zouden jullie een bhv’er iets geven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 25 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Goed idee! Ah de lieverd....wat mooi dat hij zo vol lof over haar is en haar dan zo wil bedanken.

Luuz vindt dit leuk.
  2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    We hebben tussen de middag een broodje gegeten in het restaurant. Toen we terugkwamen lag er een enveloppe op de mat voor mijn zoon. Er zat een kaartje in met een beterschapswens en een voucher voor een uurtje midgetgolf of bowlen:eek: hij was helemaal overdonderd, ik ook trouwens. Hij gaat nu een extra tekening maken en die geeft hij vanavond af bij de receptie.

Zusterke, Zonnestralen, toch3 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Krijg kippenvel van je verhaal én je lieve zoon. Zijn gebaar is mooi. ❤️ Compliment krijgen zoals dit, ook al kies je voor bhv traject... Vind ik oprecht heel mooi. Ik zou reel dankbaar zijn voor zo'n lief en mooi compliment of gebaar.

Noorie en Zusterke vinden dit leuk.
  4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    We zitten in een traject voor onderzoek naar adhd. Het is geen makkelijke jongen in de omgang. Druk, aanwezig en wordt al snel vervelend gevonden. Heel jammer, want veel mensen willen deze kant van hem domweg niet zien. Als je zag hoe overstuur hij in het begin was en hoe hij uiteindelijk op zijn gemak was bij haar, dan zou ik zo graag willen dat meer mensen hem op deze manier ook kennen. Want dit is mijn kind ten voeten uit.

Inmiddels hebben we twee 3D kaarten gekocht en geschreven. Hij citeerde en ik schreef haha. Hij heeft haar zelfs voor mijn bitterballen bedankt ;) morgen maken we een rondje over het park. Even chocolaatjes halen, bosje bloemen en dan alles afleveren :)

flipflop, Zusterke, mama079 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Prachtig. Echt prachtig. En mede hierom ben ik ehv'er. Ik hoop oprecht dat de mensen die ik help, net zo dankbaar zijn als jouw manneke. ❤️

6. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.051
    178
    63
    Gelderland
    Wauw! Ze deed haar werk als BHVer en nog heel veel extra! Wat een geweldige vrouw. Vooral dat extra's doet het 'm.
    Daarom werk ik in de zorg, ik hoop ook met de extra aandacht de erkenel van mensen te verzachten.

Jullie manier van bedanken is helemaal super. Ik vermoed dat ze met een "dank je wel" ook al voelt dat wat ze gedaan heeft ergegewaardeerd word.

Bailey07 en Luuz vinden dit leuk.
  7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat een lieve reactie. Hij was best onzeker vandaag of ze het wel leuk zou vinden. Wat ik ook zei hielp niks. ‘Jij bent mijn moeder dus jij moet dat wel zeggen’ :roflmao:

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    We moeten nog een dagje wachten. Vandaag was ze ook vrij. Morgenvroeg om 10 uur werkt ze, dus dan gaan we langs. Vandaag hebben we een heerlijk uurtje gebowld. De receptie vond het ook een leuk kaartje. Toen ik later op de dag daar even was, hing ie aan de muur :)

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.153
    113
    Word helemaal blij van dit topic :D

Hopelijk trekt de pijn bij je zoontje snel weg. Beterschap voor hem!

Luuz vindt dit leuk.
  10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    We hebben weinig aan hem gemerkt vandaag. Overdag heeft hij weinig pijn eigenlijk, maar als de vermoeidheid toeslaat dan voelt hij de pijn ook ineens. Hij lag er dus al vrij vroeg in vanavond en sliep binnen 5 minuten. Zelf heb ik steeds nachtmerries over hem die heel hard mama gilt en compleet onder het bloed zit. Als ik dan beneden komt ligt hij naast de tafel, gestikt in een potlood. Vanmiddag zei mijn man dat ik best een uurtje kon slapen, maar ik durf dan helemaal niet. Echt zo stom.

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    Jij verwerkt t waarschijnlijk in je slaap. Ik heb ook heel lang nachtmerries gehad nadat mijn zoon een ongeluk had gehad in de tuin. Al dat bloed en die vingers toen....vreselijk! Fijn dat overdag de pijn mee valt. Hier heeft mijn zoontje ( ook waarschijnlijk adhd) ook meer pijn als hij vermoeid is.
    En verder....wat een lieve mama en zoon. En natuurlijk de mevrouw die jullie zo goed geholpen heeft. Wat een kanjer!
    Leuk dat jullie een bedankje gekocht hebben. Is goud waard!
    Beterschap!

Deel Deze Pagina