ik ook super spannend zeg kmt er heirna nog 1 van je super spannende verhalen ? vind super goed zeg haha en dat zeg ik
Zo vandaag is het morgen hihihhihi ben benieuwd kom echt wel af en toe kijken of de rest er al staat ben zo benieuwd!
AAHhhh! Seth = Damian (betekenis zoon van de duivel toch?) Dat had hij ook gezegd, ik kom in verschillende gedaantes... Bbbrrr...super goed zeg! Maar een open eind...., dus we verwachten zeker een deel 2! hihihihi
Ik zeg het niet snel, maar op een paar kleine formuleringsfoutjes heb je het HEEL ERG GOED GEDAAN! Knap hoor, je hebt duidelijk een gevoel voor schrijven.
Super! Ik vind het echt heel goed geschreven. Spannend eng, beetje rosemary'baby achtig. WE WANT MORE!
wow.... goed hoor Thunderangel.... in 1 keer iuit gelezen.. Op boze gezichten van mijn vriend na.. Ik zat iets te diep in het verhaal Succes met het winnen van de flair
Succes met winnen van de Flair, hier heb je in ieder geval wel al gewonnen. wat een super verhaal. ik wil ook meer en meer.... ook die details, de namen zijn al zo scary en dan het gewicht van de baby 3666, six six six the number of the beast......... kan het niet verfilmt worden ofzo?
haha hier had ik nog niet eens aangedacht! super verhaal! zon einde had ik totaal niet verwacht! hihi SUPER
ik heb speciaal tot het einde gewacht met het geven van commentaart. echt geweldig geschreven meid heb het zo uitgelezen en vond het geweldig kan maar 1 ding zeggen ME WANT MORE !