Ik wil meer, wanneer komt deel 2 hier te staan? Hoop dat je der een boek van laat maken. En laat je even weten wat flair er van vond?
hai, wil toch iets zeggen Ondanks dat ik absoluut, maar dan ook echt helemaal niet van dat soort verhalen houd, moet ik je toch bekennen het helemaal te hebben gelezen! En je schrijft werkelijk heel goed! Mijn complimenten!
Wauw wat een geweldig verhaal zeg! Hoop dat ik vanacht nog kan slapen, het stormt ookal zo buiten.. haha.. Je kan echt super goed schrijven. Vind je het leuk om je verhalenm met ons te delen? Want ik zou het in ieder geval wel super vinden als je zo nu en dan eens een verhaal van je met ons zou willen delen. Ben benieuwd wat je daarvan vind.. Liefs Kiss
ik zou het ook heel leuk vinden als je wat vaker een verhaal hier wilt neer zetten. ik heb erg genoten van dit verhaal.
beter... kan haast niet wachten haha vind echt super goed gewoon.... nog nooit zo super goed verhaal gelezen.. echt super
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS! Ik hou erg van lezen, maar als ik 's avonds in bed lig, heb ik meestal weinig zin meer. Nou kan het lekker achter de compi! Ideaal!
Ben een hele tijd niet zp geweest .. Nu kom ik weer even kijken en zie jouw verhaal staan . Heb het hele verhaal in 1 klap uitgelezen , van begin tot het einde Echt super geschreven ! Groetjes Joyce
Vind je verhaal helemaal geweldig! Het enige nadeel aan een open einde zoals dit vind ik wel dat er een deel 2 moet komen (in dit geval helemaal niet erg!) anders het het beter een gesloten eind kunnen zijn.