goed verhaal hoor, maar ik vind het jammer dat hij ineens in het park over zijn ouders begint. als je dat niet meer oppakt zou ik het eruit halen. het gaat een beetje ten koste van de mysterieuze vreemdeling. hij past dan niet meer zo in het beeld wat ik tot dan van hem heb hij wordt te persoonlijk. en hoe zat dat met het bloed verliezen? komt dat nog terug? spannend hoor! 8)
Dat vond ik zelf nou ook, eigenlijk Ik ga het er zeker uithalen, want het gaat idd ten koste van dat beeld. Nog een stukje Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb een nachtmerrie gehad. Ga maar weer. Er is niets." "Als je maar weet dat je altijd, dag en nacht, bij me terecht kunt. Ik zie dat het slecht met je gaat. Ik weet niet wat er aan de hand is, of wat ik ervan moet denken. Als je maar weet dat mijn deur voor je openstaat." Met die worden vertrok ze naar haar eigen kamer. Ik liet me vallen op bed, en viel vreemd genoeg gelijk in een diepe, droomloze slaap. *de rest weg* Ik ga het anders indelen. Kreeg even een briljant idee. Voor degenen die het wel gelezen hebben; dit blijft erin hoor
oke... Nu wil ik echt meer hoor... Wordt nu wel spannend, hoe hij erop reageert als zij zwanger is. hmm..
oooooooooh dit is echt heel erg spannend..! Waar is het te koop zou trouwens ook wel meer verhalen van je willen lezen, vind het ontzettend leuk, spannend en mooi geschreven. Ben echt zoo nieuwsgierig. Ook dat stukje in dat toilet, het was gewoon alsof ik daar zelf stond, zo duidelijk omschreven dat ik gewoon de wc hoorde doorspoelen! Echt geweldig gedaan! nu wil ik meeeerrrrrrrr
hihi, dit is mijn dagelijkse column tijdens de koffie, dus als je verhaal over is, wil ik wel graag een nieuwe 8)
Heel mooi.. Maar ik snap 1 ding niet. Waarom heeft die Meester spijt...spijt waarvan? Ik kan het niet plaatsen in de relatie tussen die twee...
Ik ben vandaag pas begonnen met het lezen van je verhaal. Ik wil meer,veel meer. Vind het echt een super mooi verhaal en ik zou wel meer van je willen lezen.
pfff en ik dacht mooi zo al 7 pagina's lang dit topic dus kan ik het mooi even uitlezen... Helaassss dus niet... Hoop dat je snel weer een stukje gaat posten want dit is echt briljant hoor heel erg spannend... Mijn complimenten.... Groetjes Bianca....
Wat een spannend verhaal! Ik begon vanmorgen met lezen en kon niet meer stoppen. Miste daardoor zelfs mijn bus, haha. Ik hoop dat we snel meer kunnen lezen...
Hai Thunder-angel, Mijn complimenten voor het verhaal. Het eerste stukje roept de sfeer idd gelijk de sfeer op van een erotisch romannetje, maar net zoals van die boekjes moet ik doorlezen totdat het uit is... Jammer genoeg gaat het verhaal niet verder nu... Ben erg benieuwd!
De hele middag bracht ik door in de bibliotheek. Met een stapel boeken, een chocoladereep en een kladblok zat ik achterin aan een tafeltje. Ik had praktisch alle boeken die over scholen en schoolgebouwen in Nederland gingen opgezocht en versleept naar mijn plekje. De bibliothecaresse had zelfs drie boeken voor me uit het magazijn moeten halen, die al in geen jaren uitgeleend waren. "In welke plaats staat het gebouw dat u zoekt?" had ze me gevraagd. "Ik zoek geen gebouw in het speciaal," had ik gelogen, "ik zoek oude schoolgebouwen, in zoveel mogelijk plaatsen." Fronsend en zuchtend was ze de trap afgelopen, naar het magazijn. Met frisse moed was ik begonnen in het eerste boek, helaas zonder resultaat. Toen ik de eerste drie boeken uitgeplozen had, bladerde ik verveeld de rest door. In elke andere omstandigheid zou ik nooit een boek lezen over scholen, laat staan over schoolgebouwen. Tegen de tijd dat ik aan het laatste boek toekwam, had ik de moed eigenlijk al opgegeven. Toen viel mijn oog op een oud, grijs gebouw. Het leek wel heel veel op het gebouw uit de visioen, alleen een stukje nieuwer. Toen ik beter keek, zag ik dat dit inderdaad hetzelfde gebouw was. Ik las de beschrijving die erbij stond: De Christelijke Scholengemeenschap Donkerdam, gevestigd in het gelijknamige dorpje Donkerdam, is gebouwd in 1912. Tot 1993 fungeerde de school ook daadwerkelijk als school; van 1993 tot en met 1995 werden de lokalen in het gebouw verhuurd voor bijeenkomsten van verscheidene verenigingen. Op 20 november 1995 verwoestte een grote brand een deel van het gebouw. De gemeente Donkerdam heeft geen bestemmingsplan voor het gebouw; tot op de dag van vandaag staat het leeg. Voor de rest moeten jullie nog éven geduld hebben, later vanavond