Zou dit zwanger zijn? Volgens mijzelf wel. Volgens mijn vriend niet. En hoop met heel mijn hart dat hij gelijk heeft Als ik zwanger zou zijn dan zou dit dwars door de pil heen zijn gebeurd.
Hier nog een x. Ik zie vrij aan de linkerkant een grijs achtig miniscuul streepje staan. Ik moet zeggen dat ik het op de foto ook slechter zie dan in het echt.
Ik bedoel inderdaad dat hele dunne grijze lijntje links. Wordt al wat blijer van jullie berichten. En ik weet dat het heel krom is en dat veel van jullie wel heel graag zwanger willen worden maar ik zit hier met ontzettende buikpijn. We hebben 2 gezonde kids en na de laatste keer zware BI te hebben gehad zit ik echt niet te wachten op een 3e kindje
Waarom denk je dat je zwanger zou zijn ? Een grijs lijntje is geen lijntje dat een posi test aangeeft. en eerlijk gezegd zie ik hem ook niet. Misschien is een definitieve vorm van anti conceptie iets voor jullie als je beide zeker weet dat je echt niet meer wilt. Jammer dat je zo'n nare zwangerschap hebt gehad. Hoop dat het niets is voor je.
sterilisatie? Maar je bent niet zwanger hoor, (volgens de test dan) je bent nu alleen maar heel erg bang dat je het bent.
@bops Mocht er een kleine verkleuring zijn, zou je dat dan zien op die foto die jij hier neer hebt gezet?
Jups Omdat je hem in negatief zet, zie je de streep duidelijker. In dit geval zit er dus echt helemaal niks
Ok thanx Maar ben nog steeds niet helemaal gerust gesteld....... Maar hopen dat ik heel gauw ongesteld ga worden.