Hoi, ben een meisje van 20 en heb een serieuze vraag! 12 dec was de laatste dag van mijn menstruatie. Heb 1 menstruatie al over geslagen. Dat zou een keer kunnen. Nou hoorde ik afgelopen week weer ong te worden maar ben het weer niet geworden. Heb vandaag de uitslag van mijn bloed test gehad en die is toch echt negatief... moet ik daar dan ook echt vanuit gaan. Heb namelijk nog nooit problemen gehad met mijn pil. ik slik hem namelijk al 6 jaar! aankomende dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn... afwachten dan maar wie heeft hier ervaringen mee?
Ik heb het ook gehad jaren terug Door ook lang dezelfde pil te hebben gebruikt raakte mijn hormoonsysteem van slag en sloeg ik hier en daar n maandje over (volgens ha dan he) ben toen aan een andere pil gegaan en nooit geen last meer van gehad.
Bij mij was het andersom. Ik kreeg juist 3x per maand een menstruatie. Was al jaren aan de Mycroginon 30, maar kreeg van de huisarts de 3-fasen pil voorgeschreven. Kan je alleen niet zeggen of het heeft geholpen, want ik heb de strip nooit afgemaakt Maar ik denk ook dat het een hormoonkwestie is.
ja inderdaad zat ik ook al aan te denken... maar heb ook echt helemaal geen menstruatie krampen ofzo... en nu kan je wel denken aan een zwangerschap maar die bloedtest was negatief dus op dat hoef je het dan ook niet meer te gooien. Maandag naar de gyn en dan maar ff verder kijken