Ik heb net werkelijk zo'n domme actie gehad.. Hij begon al met het feit dat ik een zw test deed.. Echt stom want ik zit nog 8 dagen voor mijn nod.. Dus het enige wat aan te tonen is is dat ik niet helemaal goed bij mijn verstand ben.. Uiteraard was hij wit, maar na een uur dacht ik toch wat te zien (hoe zo hardnekkig in ontkenning) Omdat ik geen zin had op te staan naar de lamp of het raam pakte ik mijn mans aansteker er maar eens bij om de strip goed te bekijken.. En woesjjjjjjjjjj De hele strip zwart en gesmolten.. Jullie ook zo'n dom, dommer, domst moment?
Haha herkenbaar! Zo wilde ik vorige week een test droog föhnen... Kunnen die dipsticks ook niet zo goed tegen
hahahaha.... ga dit topic volgen... vind wel erg komisch Hier gister mijn kop gestoten.. was een boeiend stukje op tv en wou me bord weg zetten in de keuken en loop tegen de muur op... hihi oepsie... gelukkig niets van te zien ... maar VL en kids hebben heerlijk leed vermaak gehad hahaha
Moet ook even heel hard lachen! Hopelijk wijst het op een zwangerschap en dacht je daarom even niet helder na
@mamsie en bas.. ik stem voor jullie optie.. maar ik doe altijd wel domme dingen met die testen hoor Zo sloop ik ze compleet.. leg ik ze op lichtbakken.. Maar ze in vlam zetten had ik nog niet gedaan ow en ik plas over dipsticks heen omdat ik geen zin heb een bakje te pakken..
oh ik heb wel eens een negatieve test per ongeluk tegen gebruikte theeblaadjes gehad, mooi dat ie positief werd hahaha, maar blijkbaar bevat thee HCG hahaha ik was nl echt niet zwanger