Hallo, Vandaag is de 3e dag dat ik een kv testje heb gedaan. Ik zie wel een streep maar is die wel donker genoeg? Als ik bij testjes kijk van andere zijn die vaak veel duidelijker!! Ik had eigenlijk morgen mogen testen. De afgelopen 3 dagen heb ik een zeer constante en aanwezige pijn rechtsonder vlak bij mijn schaamstreek/lies.Ik maak me nu best veel zorgen. En weet nu niet of ik blij kan gaan zijn.
Ik zie een streepje, maar je test toch ook wel heel vroeg toch? Ik zou nu wachten tot nod. Maar ik zie een streep hoor
jaaa je bent heeeeeeel zwanger hoor.. zulke testen had ik ook vorig jaar en Kheb nu Sam zal een foto sturen voor je!!! ff zoeken
Mm ja als ik jou foto zo zie lijkt het wel veel op de mijne . Op welke dag ben jij begonnen met testen?
je bent nog maar net zwanger en je hcg is nog niet zo hoog maar zonder hcg komt er geen streepje dus je bent gewoon hartstikke zwanger meid!! GEFELICITEERD!!!!
ik ben ook begonnen met lichte testjes en check mijn banner , maar als ik jou foto's kijk heb je ook al een mooie digtale test gedaan .. proficiat hoor
uhmmmm ja dat weet ik niet precies... geloof 8 dagen na mn ei..... maar ik heb getempt, en daar klopte niet echt iets van geloof ik hiihi
Hallo, Vanmorgen getest 3 dagen voor m'n nod..... View attachment 24469 Maar een streepje is een streepje toch? Vrijdag nog maar een testje eraan wagen. Want nog steeds beige/bruinverlies zoals elke maand dus had er eigenlijk niet op gerekend dat er een streepje kwam te staan... Nu maar hopen dat het blijft zitten.
zo begon het bij mij ook bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter, ik heb toen gelijk de dag erna getest en het was al duidelijker! Heb geloof ik wel 4 dagen achter elkaar getest hahaha.. maar je bent hartstikke zwanger hoor!!! gefeliciteerd!!!!
Hihi....ik hoop het zo. Ga er vrijdag nog een testje tegenaan gooien en anders zaterdag en zondag nog een. Kan het lopend af naar de kruidvat. Durf nog niet teveel te juichen. Eerst maar afwachten of ongi idd wegblijft vanaf zaterdag.
ja maar dat streepje is toch niet te overzien meid!!!!! Als je morgen test is het streepje vast veel duidelijker!!! Laat je iets weten!!
Laat morgenochtend wel even weten hoe de test was. Ben denk ik vroeg wakker. Wil vandaag al de hele dag testen dus het geduld raakt een beetje op. haha
Goedemorgen, Vanmorgen weer getest. Zit nog steeds een dag voor m'n nod. View attachment 24846 Nu eerst maar eens het weekend doorkomen en dan denk ik dat ik maandag nog een testje doe. Dan durf ik pas echt te zeggen dat het zo is. Maar ben heeeeeel blij dat de streep er weer stond en duidelijker dan 2 dagen geleden.
hij is een stuk duidelijker toch!!!! Ze zijn echt hetzelfde als die van mij en mijn dochter is nu 1 jaar....wen er maar vast aan want je bent hartstikke ZWANGER!!!!!!