Hoe duidelijk willen jullie de streepjes hebben? Haha! Er zijn er bij die het met veel vagere streepje moeten doen hoor! Geniet ervan meiden!
nou daar kun je echt niet meeromheen hoor, gefeliciteerd !!! Ik ging zelfook nog ff door met testen , totdat controlestreep zelfs lichter was als teststreep .....hiihihiih
haha inderdaad hoe duidelijker wil je me hebben?! Maar heb bij mijn eerste ook wel toen 4 dagen getest...je gelooft het niet!!! Maar je hoeft er echt niet meer aan te twijfelen of je zwanger bent want dan was er geen streepje!!
Dank jullie wel voor de felicitaties! Heb vanmiddag nog 2 voor 5 euro gehaald hoor. Zondag nog maar een keertje testen. Ben iets voorzichtiger geworden met meteen een gat in de lucht springen door m'n miskraam van vorig jaar en ik bruinverlies had/heb. Het dringt ook nog niet echt tot me door eigenlijk. Maar ben wel positief dat het dit keer gewoon goed blijft zitten en het allemaal oke is.
dat kan ik begrijpen maar je bent zwanger hoor....en misgaan kan altijd, daar moet je proberen je niet zo`n zorgen over te maken....waarschijnlijk is het straks fijn als je je echo hebt gehad, niet?
Gefeliciteerd lizz1 je bent echt zwanger hoor!! Kan me heel goed je onzekerheid voorstellen,maar hij wordt heel duidelijk donkerder dus dan ben je hartstikke zwanger Misschien kunnen jullie even bij mij kijken? Ik heb twee dagen geleden, twee dagen lopen braken,enorme maagpijn,rugpijn,moe,misselijk etc. Wat denken jullie? Ik heb nu niet met ochtendurine getest dus morgen ochtend nog maar ff testje doen. XXX
De testen in je album zijn een beetje wazig. Gewoon morgenochtend met ochtendurine testen. Dat is toch altijd het beste. Welke testen gebruik je?