Normaal gebruik ik altijd de goedkope kruitvattesten, maar ik ben nu op zoek naar gevoelige, cheapy zwangerschapstesten van internet. I.v.m. medicatie bijstellen, extra onderzoeken etc. is het verstandig dat ik vanaf een week voor mijn nod dagelijks test. Ik zat te denken om een stapel van die goedkope dipstickstest via internet te bestellen, maar ik vroeg me af welk merk. Ik zag al matcare, senitest, bayboomshop.... wat is een aanrader volgens jullie?
Ik gebruik ook altijd Sensitest, bij mij kloppen ze altijd, ben er erg tevreden over. Voor 17 uur besteld en je hebt ze de volgende dag in je brievenbus (bij Ideal betaling).
Jah heb testen gekocht van testjezelf.nu die zijn ook heel goed. nog voor overtijd had ik al een posi test! toP
ik heb ook net 3 van sensitest besteld.... 3 voor 10 euro! kunnen tot 6 dagen voor je NOD als je meteen betaald wordt het direct die dag verstuurd
Nadeel van de testjezelf.nu is het indrooglijntje. Bij sensitest niet kunnen ontdekken. Oja, nog een tip, koop ook een rij plastick bekertjes als je de dipsticks doet, hoef je niet iedere keer op zoek naar een schone beker of glas Knuf sookie
Ik koop de dipstick testen via marktplaats. Daar zijn ze echt heel goedkoop (vanaf 31 cent per stuk geloof ik). Voor mij werken ze prima! Succes ermee!
Ik zal eens bij sensitest gaan snuffelen. Ik heb vorig jaar ooit o-testen daar besteld en dat beviel goed. Het is inderdaad belangrijk dat er geen indrooglijntje komen te staan, want bij een lichte positieve test gaat hier het plak-beeb-actieplan in werking en het zal nogal knullig zijn als dan achteraf uit de bloedtest blijkt dat het valspositief was en iedereen wel aan het rennen voor me Bedankt voor jullie antwoorden!
Hoi Trees, wat is ene plak-actie-beeb? Wat doen die plakpillen die je dan krijgt? Succes met testen, hoopelijk positief en blijft je baby 'plakken'.
Het plan is elke dag testen en bij een minuscuul licht streepje, sjees ik dezelfde dag nog naar de vruchtbaarheidskliniek om bloed te testen op hcg, hormoon, stolling en schildklierwaardes. Aan de hand daarvan wordt de dosering schildkliermedicatie, de progesteron en de bloedverdunners aangepast. Het plan is omdat elke week te doen, zo vroeg mogelijk te beginnen en op deze manier de kans op een miskraam zo klein mogelijk te krijgen. Dat was denk ik in het kort wel de plan de campagne voor een plakbeeb
Wat heftig Trees! Veel succes hoor! Ik ben altijd heel tevreden geweest met de dipsticks van Matcare.
Hey lieve Trees, ik vind de test van Matcare ook prima. Maar daarvoor heb ik Babyboomshop gebruikt. Die zijn iets minder gevoelig geloof ik. Maar beiden absoluut 100% geen kans op indrooglijntje, zelfs niet na een dag. En believe me, ik heb vaak nega-testen in handen gehad. Morgen eerste testje dus?? Superspannend!
Eigelijk moet je gewoon testen van het ziekenhuis krijgen als je om medische reden iedere dag moet testen. Testen op recept
Hey Trees, Wat een enerverende tijd voor de boeg zeg! Ik hoop voor jullie dat er nu een oplossing wordt gevonden en dat deze actie jullie verder helpt! Helaas moet ik melden dat ik toch nogal negatieve ervaringen heb met sensitest dipsticks! Op elke test een licht streepje, ook tijdens dagen van mijn periode dat ik helemaal niet zwanger kon zijn. Heb toen heel veel negatieve reacties gehad. Op de dipsticks van matcare had ik dat niet! Veel succes meid
Sensitest geeft wel indrooglijntjes. Zelfs ik kreeg streepjes and we all know that ain't possible Matcare geen valse streepjes gehad. Ik ga duimen dat de treesbeeb vastgeplakt kan worden meis!
Nu ben ik al voor sensitest gegaan. De laatste berichten brachten me alleen weer aan het twijfelen en heb daarom nu ook een noodpakket kruitvattesten in huis liggen. Ik ben in ieder geval goed voorbereid . Bedankt voor jullie antwoorden en lief dat jullie zo duimen! @ Berbel ik heb geen testen gekregen, maar ik loop nu ook bij een gynaecoloog in een privekliniekje. Hierdoor moet ik sowieso meer zelf betalen, maar ik zal het eens een keer vragen.