wij kunnen in september voor een schijntje 4 dagen naar parijs. Daar heb ik altijd al heen gewild. Louvre, eifeltoren, shoppen. Maar het is echt voor ons 2-tjes... dus dat betekent dat ons meisje uit logeren moet naar opa en oma. (die vinden dat echt niet erg) Maar ik twijfel zo erg... Zouden jullie gaan?
Ja je moet ook leuke dingen blijven doen! Als je dit altijd al gewild hebt, waarom niet? Het is geen 3 weken, maar 4 dagen.. En als opa/oma het niet erg vinden en ze zijn in goede handen is het heerlijk om even op te laden! Ik zeg...doen!!
Ik persoonlijk zou het niet doen. Mijn kindjes gaan waar ik ga Die zijn voorlopig nog niet zomaar van me af haha. Nee 1 nachtje logeren vind ik al niks, hooguit omdat de oudste er nu zelf om vraagt, maar voor mijn eigen plezier? Nee geen behoefte aan. Dan ga ik liever mét de kindjes ergens naar toe! In mijn ogen kun je alle leuke dingen ook mét kinderen doen! Maar ik vind dat ieder het voor zich moet weten hoor
Zou er voor mij aan liggen hoe oud mijn dochter is. Nu zou ik het wel doen (ze is 15 maanden), maar onder 1 jaar... Da's een ander verhaal.
Mits je meisje geen jonge baby is zou ik absoluut gaan! Ze is bovendien toch in hele goede handen bij Oma en Opa neem ik aan? Je bent niet alleen moeder hoor, maar ook nog man&vrouw dus heel normaal en gezond om af en toe wat extra tijd in elkaar te steken, komt je relatie alleen maar ten goede! Gewoon gaan en genieten dus!
Wij doen het elk jaar. Toen ze nog jong was, 6 maanden, is ze 2 nachtjes wezen logeren en vorig jaar met 1,5, 4 nachtjes. Dat vond ik toen wel veel, maar wij hebben wel een leuke stedentrip gedaan. Dit jaar slaan we over, zie banner. Dan gaan we lekker met zijn 3en. Als ze in goede handen is en ze vindt het leuk bij opa & oma, lekker doen.
Tuurlijk! Lekker genieten! Maar snap je dillema wel hoor! Anders gewoon paar keer een Skype moment inplannen. En... Als het echt niet gaat, vanuit beide kanten ..ben jr. Zo weer terug! (voor ons ligt Parijs 3,5 uur rijden )Oh zie nu net dat je uit Groningen komt! Dan is het ietsje verder
Natuurlijk moet je gaan, zeker als je er altijd heen hebt gewilt en je er nu zo goedkoop heen kan gaan. En het is logisch als je je kindje mist, maar die heeft het vast naar haar zin bij opa en oma. Ook is het altijd een lekkere oppepper voor je relatie, heb je weer even alle tijd voor elkaar ipv alleen maar papa en mama zijn. Ik zou zeggen DOEN en voel je vooral niet schuldig naar je kindje, ik wens jullie veel plezier
Je dochter is dan ong. 16 maanden ik denk wel dat het kan hoor. Ik zelf zou het alleen zelf niet kunnen maar dat is een ander verhaal.
Lekker doen! Af en toe heb je ook samen tijd nodig. Kleine meenemen vind ik geen optie. Moet je toch rekening houden met slaaptijden ed. Het is wel de bedoeling dat jullie wat van de stad gaan zien.
Ik zou zeggen GAAN! Ik vond het ook niks om mijn meisjes weg te bergen, maar vorig voorjaar van het werk een jubileumweekend gehad (met partner) en dus de meisjes 2 nichtjes uit logeren gebracht. Wij vonden het HEERLIJK!! Dus afgelopen najaar ook de meiden een keer op vrijdagmorgen weggebracht naar mijn broer en schoonzus gebracht en saampjes lekker uit eten geweest, filmpje gepakt en lekker uitgeslapen... echt een aanrader! En de meiden vonden het ook erg leuk om even uit logeren te zijn, en de volle aandacht van oom en tante (en neefje) te hebben! Dus als je het zelf ziet zitten zou ik het zeker doen!
Lekker gaan! Je kindje heeft niet in de gaten dat je zolang weg bent en ze heeft een goeie oppas. Het is idd goed voor je relatie.
Ik zie ook geen probleem hoor! Lekker gaan, ontspannen, tijd voor jezelf, tijd voor elkaar en voor je kindje ook een uitstapje!
Is het de eerste keer dat ze gaat logeren? Dan zou ik vier dagen ook wel heel erg spannend vinden En het ontgaat met even hoe oud ze is? Als je teveel blijft twijfelen om welke reden dan ook, dan kun je het beter niet doen of eerst iets doen wat minder lang is en dan de volgende keer gaan. Anders zit je daar ook niet lekker. Of als het de eerste keer is, eerst proberen met een nachtje, om voor jezelf ook even dat gevoel van vertrouwen te krijgen. Parijs is ontzettend leuk en het geeft niet als je ook zelf eens weg wilt gaan. En inderdaad, het is geen drie weken, maar vier dagen. Maar doe het alleen als het goed voelt!
Ze is dan 16 maanden en heeft tot ju toe 2x bij opa en oma geslapen. Maar we zijn er wel vrij vaak en dan slaapt ze ook haar overdag slaapje daar op de kinderkamer. En ze vindt haar neefjes helemaal geweldig en weet zeker dat die dan ook gezellig daar zijn, want die wonen schuin achter mijn ouders😄 Het voelt gewoon zo ego, maar heb er tegelijk zooooo veel zin aan.
Dus ga je er gewoon lekker van genieten! Wij gaan ook af en toe even lekker met z'n tweetjes weg hoor. Mijn dochter heeft dan de tijd van haar leven bij opa & oma en papa en mama op hun beurt ook
ja natuurlijk! heerlijk toch eventjes weg met zn tweetjes... en jullie kindje word liefdevol opgevangen bij opa en oma, wat wil je nog meer! hebben jullie allemaal dikke pret!