zouden jullie gaan?

Discussion in 'De lounge' started by winniethepoeh, Jan 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Sta van dit bericht ook echt te kijken :$
    Dan zou je nooit meer samen een avondje weg kunnen dus, want het is zielig dat kind bij opa en oma moet slapen?

Wat een verschrikkelijke moeder ben ik dan. Mijn dochter sliep met 5wk al 1 dag in de week bij opa en oma, gaat om het weekend naar papa en nog erger....heb haar afgelopen zomer voor 10!!! dagen laten logeren, omdat ik vrijwillig mee ben gegaan op werkvakantie. En mn dochter heeft niet eens door gehad dat ik zolang weg was....maar dat zal ik later wel horen of ze er een trauma aan over gehouden heeft ;)

Anyway @ To...meid lekker van genieten hoor! Die 4 dagen zijn zo om en je meisje is in goede handen zo te lezen!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    'ongezond' is misschien niet het goede woord, als je als stel er echt geen behoefte aan hebt... prima toch?! ieder zijn eigen!
    Maar ik vind dat wel een beetje vreemd idd... je bent als stel toch echt wel iets anders weg dan als gezin, wij hebben beide wel nodig, ik vind een nachtje echt samen weg, winkelen of wat dan ook, lekker eten, nachtje in hotel, heerlijk! ben je toch net ff anders met elkaar

3. tulip

tulip Niet meer actief

Met 5 weken:$, dan ben je net bevallen

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,194
    35,901
    113
    Ja, ik snap daar dus ook niets van. Een avondje uit met je man, tuurlijk. Een keer een nachtje weg, ja, zou ik mij ook kunnen voorstellen (al zou ik het niet doen). Zonder kinderen een paar nachten weg en al helemaal naar het buitenland zou ik nooit doen.

Ik vind het ook echt niet kunnen en vind dat helemaal niet ongezond. Mijn ouders zijn ook echt nooit zonder ons op vakantie gegaan en dat vind ik niet meer dan normaal.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,194
    35,901
    113
    Nou sorry hoor, maar ik vind het dus ook idd niet normaal dat je een kind van 5 weken, met uitgezonderd noodsituaties, wegbrengt. Dat snap ik persoonlijk gewoon niet. En 10 dagen zonder mijn kind, nee, dat zou ik nooit willen, maar dat vind ik dan weer een andere situatie omdat ik ervan uit ga dat je kindje toen bij papa thuis was en dus niet bij opa/oma/oppas moest logeren.

6. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    Dat had een reden ;)
    Ik had een pnd en mijn dochter was een huilbaby en stond er min of meer alleen voor.
    Ben juist heel blij dat het zo opgelost is. Heeft zowel mijn dochter als mijzelf heel erg veel goeds gedaan.

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    Kan ik alleen maar een heel wijs besluit vinden!!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,194
    35,901
    113
    In dit geval moet je mijn vorige berichtje even negeren, want dit is dus wel een andere situatie dan je kindje wegbrengen om bijv. te gaan stappen.

9. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    Dankje jij snapt 'm!
    En tuurlijk voelde ik me op dat moment schuldig, maar wie weet wat er had kunnen gebeuren als ik dat niet gedaan had. Gelukkig kon ik nog helder genoeg denken om dat besluit te nemen. Maargoed daar gaat dit topic niet over.

10. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Uhh hier zou ik nog niet eens over nadenken, DOEN dus:D
    Heerlijk toch.

@Kleine muis, ja tuurlijk krijgen ze het door als ze ouder worden. Mijn ouders gingen ieder jaar een week met vakantie ZONDER mn 2 broertjes en mij. We wisten dit en ik heb er nooit bij stil gestaan dat dit gek is of vreemd. Wij vonden het de normaalste zaak van de wereld. En hadden de week van het jaar bij opa en oma. Dus ik ben het met je eens dat ze het doorkrijgen, maar daar is naar mijn idee niks mis mee.

Verder moet iedereen doen waar ie zich goed bij voelt. Nooit zonder kinderen weg, prima. Vaak zonder kinderen weg, ook prima. Moet toch iedereen helemaal zelf weten, beide is niet goed of slecht!

11. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Waarom voelt dat ego???

Wss zijn opa en oma ook stapeldol op jullie dochter en jullie dochter zo te zien op hun (en haar neefjes). In dat geval is er echt helemaal niets ego aan hoor, want ook zij krijgt dan een heel leuke tijd!

Lekker gaan. Leuk voor jullie. Leuk voor opa en oma. Èn leuk voor jullie dochter!

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Tuurlijk moet je gaan! Juist goed om ook tijd voor jullie 2-tjes in te plannen vind ik. Wij zijn laatst een weekendje weg geweest (2 nachtjes) en Robin was bij opa en oma. Wij hebben het heerlijk gehad, en opa en oma en Robin hebben ook een heel gezellig weekend gehad!
    Binnenkort gaan we weer een weekendje:)

13. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    Nee joh ;) stappen heb ik denk ik 2x gedaan en mn dochter wordt bijna 3. Voor de rest ben ik altijd thuis bij mn dochter. Die 10 dagen dat ik weg was voor mn werk, was ze de helft bij dr vader maar de andere helft wel bij mijn ouders. Ik heb die kans gegrepen om ervaring op te doen op mn stage. En ja het voelde niet fijn om haar voor 10 dagen weg te brengen (heb ik ook heel lang over getwijfeld), maar achteraf heel blij dat ik het gedaan heb.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar ging met 6 weken een nachtje bij mijn ouders uit logeren, zijn wij lekker uit eten geweest, waren toen 9 jaar bij elkaar :) En Jelmar was dus een supermakkelijk kind, met vast ritme, sliep toen al van 23.00 tot 6 etc...

het blijft gewoon persoonlijk hoe je je erover voelt, als je kindje bij liefdevolle grootouders zijn, dan is er echt helemaal niks aan de hand, de 1 kan het wel, de ander niet

Share This Page