Ik kan kaartjes krijgen (nou ja, gewoon kopen) van een cabaretier waar wij helemaal gek van zijn. Echter, dit is 20 dagen voor mijn uitgerekende datum.... Aan de ene kant denk ik 'Ach, ik hoef er alleen maar te zitten en te lachen, dus dat kan best'. Aan de andere kant ben ik met mijn eerste zw.schap ook ,20 dgn. voor de uitgerekende datum in het ziekenhuis opgenomen en heb ik drie dagen na opname een sectio gehad..... Ik twijfel....
Ik zou het gewoon doen! En mocht het anders lopen dan kan je de kaartjes altijd nog verkopen/ weg geven of iets dergelijks toch?
Dan zou ik nu al niets meer gaan ondernemen. Want er kan altijd iets gebeuren! Voor hetzelfde geld zeg je af,en blijft babylief tot de 42 weken zitten. Je hebt er geen controle op,dus nu het nog kan zou ik wel gaan! Afzeggen en kaartjes weggeven kan altijd nog!
Denk je dat je er relaxed naar uit kan kijken en uiteindelijk kan zitten of levert het je alleen maar stress op van te voren?
Ik zou het gewoon doen hoor. Je gaat toch niet al wkn van tevoren aan huis gekluisterd zitten? In het ergste geval kun je niet gaan, nou dan verkoop je de kaartjes of geef je ze weg
Gewoon gaan! Misschien van tevoren beetje vissen in vrienden-/kennissenkring wie het ook leuk zou vinden. Dan heb je nog altijd achter de hand, als datum nadert, dat ie de kaartjes weg kan geven aan iemand die er ook plezier aan zou beleven als het jou niet meer lukt. Trouwens, hoogzwanger, dikke buik, caberatier... Niet vooraan zitten zodat je er niet steeds uitgepikt wordt hihi
Zo dacht ik er zelf ook over. Ik ga zeker niet thuiszitten en afwachten..... Maar omdat mijn eerste zwangerschap op het laatst niet helemaal goed verliep vroeg ik me af of ik wel 'uitgaansplannen' moet maken in die periode.... We gaan overigens met vrienden die we ermee willen verrassen.....