Ik zou 28 dagen voor de uitgerekende datum naar acda en de munnik echter de ochtend ervoor had ik mijn eerste afspraak bij de gyn ivm sectio bij de eerste en dat m oet dan. Ineens was. Mijn bloeddruk 110 en moest ik per direct in het ziekenhuis blijven. Jammer maar helaas, maar ik voelde me toen prima, anders was ik dan ook zek gewoon nog gegaan.... Mijn lijf besliste anders....
Ja hoor ik zou het doen! Als de bevalling mocht straten ben je zo in een ziekenhuis als het nodig is.
Ik zou het wel doen, beval je toch eerder dan jammer hoor. Maar je kunt niet stoppen met leuke dingen doen omdat je toevallig zwanger bent toch?
Als het binnen een afstand is van een half uurtje rijden zou ik ook gaan. Langer zou ik zelf ook twijfelen.
Ik zou gaan. Mocht je je tegen die tijd niet goed genoeg voelen dan kan je de kaartjes vast wel aan iemand kwijt of op marktplaats.
Het lijkt mij altijd wel heel spannend hoor, ik moet het allemaal nog beleven, maar die verhalen van vrouwen die ineens in hele rare situaties bevallen Ik denk dat ik lekker dicht bij huis bleef. Even naar de supermarkt of zo, maar verder lekker thuis. Maar misschien overdrijf ik wel..
gewoon gaan. als je gaat zitten wachten of deze ook eerder komt word je wereldje zo klein. Tas mee, en genieten zou ik zeggen. mocht je bevalling beginnen ben je zo de zaal uit/thuis/in ziekenhuis wat de rest zegt, als je tegen die tijd niet kan raak je de kaartjes echt wel kwijt.
Ik zou het alleen doen als ik een stel vind die soort van standby gaan als we zelf niet zouden kunnen gaan. Anders zou het zonde zijn!
Jaa joh ik zou het gewoon doen hoor! ben paar weekjes voor mn bevalling nog lekker weekendje weg geweest, hop vluchttas en papieren mee en gaan met die banaan