Doorverwijzing hoe lang duurt dat ??

Discussie in 'De lounge' gestart door fidel2010, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Even een vraagje

Ik heb bij de ha 2 doorverwijzingen gekregen, op een ha bezoek, een voor mezelf voor de gyn en een voor dochterlief voor de ka.

De oproep voor de ka heb ik lang en breed binnen, (met een week al, 7okt)maar heb nog niks voor mezelf gehoord, tis nu 3,5 week geleden.

Hoe lang duurt gemiddeld een oproep voor je deze binnen krijgt ? Of is dat ook verschillend per afdeling ? ( gaat me niet om dat ik snel terecht kan, maar wil weten waar ik aan toe ben)

Of zal er iets verkeerd gegaan zijn ??

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Zou gewoon even bellen want het lijkt mij niet nodig dat het maken van een afspraak zo lang duurt. ..

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Gewoon bellen?

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Dat verschilt per afdeling en hangt af van hoe druk het is. Ook hangt het van de klacht af die je hebt hoe snel je ingepland wordt. Maar aangezien het al een paar weken geleden is zou je ook even kunnen bellen om te vragen of ze de verwijsbrief binnen hebben gekregen en wat voor wachttijd er ongeveer is. Dan weet je iig dat ze je niet vergeten zijn en dus wel gewoon inplannen.

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Wij krijgen brieven mee als we doorverwezen worden en moeten dan zelf de poli bellen en het NR op de brief doorgeven. Dat is een code waarmee de assistente vd Poli kan zien of het spoed is of niet, en plant dan de afspraak in.

Kan zijn dat je dezelfde week nog mag komen ( vanwege een spoed code op de brief) of bijv een week/2 weken of nog later, afhangend van de code.

Werkt ideaal! Heb dus altijd de dag vd verwijsbrief al een datum wanneer ik terecht kan :)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik wilde niet als zeur overkomen bij de ha, maar blijkt nog niks bekend te zijn int zh... Zucht dan kan je lang wachten....

Deel Deze Pagina