Nachtdiensten en mijn tempkaartje, wil er iemand ff kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lala87, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Die nachtdiensten maken het onbetrouwbaar heb ik het idee.. Willen jullie ff kijken?

http://www.fertilityfriend.com/home/25777f

Die bolletjes die geen lijntjes hebben zijn nachtdiensten.. gistermiddag om 16u was ie dus 36.9, gisteravond hebben we seks gehad, en een uur of 3 later had ik nogal "buikpijn" aan de re-kant van mn buik. Vanmiddag om 16u was mn temp dus 37.0, zou het kunnen dat dat mn eisprong was?

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hoi Lala,

Hier ook iemand met nachtdiensten. Als je naar het kaartje van mijn vorige cyclus kijkt, zie je er een aantal pieken in, veelal die met de doorzichtige bolletjes. Dat zijn pieken nadat ik slechte nachtdiensten met veel wakker gebeld worden heb gehad, daar stijgt mijn temp van. Ik zou als ik jou was al je waarden laten opnemen in de grafiek en er niet eentje discarden. Als je aangeeft dat je die dag "sleep deprived" bent, maakt FF er zo'n doorzichtig bolletje van, zodat je zelf kunt zien of de waarde betrouwbaar is of niet.
    Nu heb je de laatste 2 waarden gediscard, terwijl die misschien wel echt hoger zijn doordat je na een eisprong zit. FF neemt ze nu niet mee in de berekening en zal dus ook niet een eisprong gaan aangeven.

Gewoon alles laten meetellen, FF kijkt naar het patroon, niet naar afzonderlijke waarden.

Kan best zijn dat je dag 19 of 20 een ei hebt gehad.....

3. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Kijk daar heb ik wat aan.. dank je wel. ;)

Ik ga ze veranderen! Slapen doe ik wel gewoon 8u aan een stuk.

Deel Deze Pagina