Zouden jullie het doen? (zieken en verjaardag)

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Me too:D

2. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Dit dus. Ik zou dus ook gewoon gaan. Als het nou een zwaar besmettelijk buikgriep/kotsvirus was had ik het nog weel iets anders gevonden.

3. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Ik zou ook wel gewoon gaan, hoeft helemaal niet dat je kindje het ook krijgt en als dat wel zo is, krijgen ze het waarschijnlijk ergens anders ook wel...

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik zou ook gewoon gaan.beetje weerstand opbouwen hoor.
    Hoe vaker ze nu met van alle in aanraking komen, hoe sterker ze later zijn. Op school krijgen ze helemaal met van alles te maken.
    En loopt hij het hier niet op, dan wel ergens in een winkel of wat dan ook.

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Wij zijn vorig jaar een keer of 4 besmet met buikgriep of gewone verkoudheid, allemaal goed beroerd geweest, en vaak.
    Nu zeggen we af als er iemand echt ziek is, daar hebben we ff geen trek meer in.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nou ik bem daar normaal dus ook van. Beetje weerstand krijgen.
    Maar van mij mag dat nog wel een paar weekjes duren.
    Het is natuurlijk wel anders dat een ziek iemand direct met hem in aanraking komt of dat iemand i de winkel hoest.
    Dan is de besmettingskans groter.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

De kans is natuurlijk het allergrootste dat je schoonzus heeft wat jullie al gehad hebben, en dan hoef je je geen zorgen te maken dus... ;)
    Ik zou gewoon gaan. Als hij toch opnieuw ziek wordt, is dat vervelend, maar dan zou hij het ws anders toch wel oppikken in de rij in de supermarkt ook enzo... ;)

8. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nou Schimpie gaat los. Twee Zieken op de verjaardag.

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    nou gewoon gaan hoor, als je er vatbaar voor bent krijg je het toch,
    of je zelf de hele winter opsluiten (goed voor je weerstand NOT)

10. angel229

angel229 Niet meer actief

+1 :d!

11. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik vind dat het aan de situatie ligt. Mijn jongste is heel vaak ziek, in de winter meestal net zoveel wel als niet (meestal 2 weken ziek, 2 weken beter, 2 weken ziek etc. Nu ben ik zelf hardstikke zwanger, moet rust houden vanwege vroegtijdige weeën. Ik wil dus echt geen onnodige virussen in huis.

Balen dus dat jongste 2 keer is uitgenodigd om bij een kindje te komen spelen (om mij te ontzien, op zich heel lief!) en dat ik achteraf hoorde dat er zieken in huis waren. Dat pikt hij meteen op, hij is gewoon erg vatbaar. En dus zit ik nu weeeeer met een ziek kind thuis, we slapen 's nachts niet en ik begin me zelf ook steeds beroerder te voelen. Daar baal ik dus echt van en vind ik nogal onnadenkend aangezien ik ieder moment kan bevallen.

Als ik niet zwanger ben en jongste is niet net ziek geweest ga ik het niet uit de weg. Anders kun je de hele winter wel opgesloten in huis zitten.

Deel Deze Pagina