zouden jullie het doen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Sitalita, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Gewoon doen idd.
    Hier ook 2 meiden met populaire namen, maar ze zijn toch de enige op het KDV.
    Als het voor jullie de naam is dan zou ik er dus gewoon voor gaan.

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik zou niet kijken naar de populariteit van een naam maar of het bij jullie past. Dus ja, zou het doen als dit voor jullie de naam is.. En nl gefeliciteerd..

3. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    persoonlijk kies ik een naam omdat ik die zelf het allermooist vind en tja, als dat toevallig een top-10 naam is, dan is dat zo. Daar zou ik niet zo moeilijk over doen. Zeker niet als je er zelf helemaal geen kent in je omgeving.

persoonlijk ken ik trouwens helemaal geen Daan. ja, wel een paar van een jaar of 25, maar geen kinderen. Ook niet op het kdv van mijn dochtertje.

dus ik zeg: doen! ;)

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Bedankt voor de reacties!

We zullen zien of het over 30 weken nog de naam voor ons is. ;)
    De tip om hem Daniël te noemen officieel en als roepnaam Daan is ook een goede. Dank je!

5. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0
    Bij ons idem.

6. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je in je naaste omgeving geen Daan kent, dan zou ik er wel voor kiezen. Als dit jullie naam is zou ik er gewoon voor gaan. De suggestie voor de officiële naam Daniel en dan de roepnaam Daan vind ik trouwens erg mooi.

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik persoonlijk zou nooit een top 10 naam kiezen.

8. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Daan ook erg mooi. Ik vind het de mooiste jongensnaam. En ja, hij is populair. Maar ach.. Ik ken overigens geen Daan en ik werk in het onderwijs! Je moet gewoon doen wat jullie mooi vinden. Dani kun je er ook van maken, maar ik weet niet of je daarvan houdt (vind Daan mooier).

9. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Ik zou persoonlijk niet kiezen voor een top 10 naam. Zelf bezig met een lijstje te maken nu en wil eigenlijk geen naam geven waarvan ik al iemand ken die zo heet en een naam die niet te populair is.

10. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben heel bewust alle top-10 namen geschrapt van onze lijstjes.
    Maar heel veel mensen doen dat blijkbaar niet; anders zou geen enkele top10 naam in het jaar erna weer in de top10 komen :D

Als het voor jullie DE naam is, moet je het gewoon doen. Uniek wordt jullie kind toch wel, ook al heeft hij/zij dezelfde naam als veel andere kinderen.

Deel Deze Pagina